Στις 28 Ιουνίου, ο ΛΕΞ κατάφερε και πάλι το «ακατόρθωτο»: γέμισε το ΟΑΚΑ με πάνω από 60.000 θεατές, οι οποίοι δεν ήρθαν απλώς για μια συναυλία, αλλά για να βιώσουν μια μοναδική εμπειρία. Το κοινό τον αποθέωσε και εκείνος ανταπέδωσε την αγάπη τους με μια συναυλία που θα μείνει αξέχαστη στην ιστορία της ελληνικής ραπ σκηνής. Ωστόσο, δεν ήταν ο μόνος που πέτυχε κάτι τέτοιο. Μία εβδομάδα νωρίτερα, στις 21 Ιουνίου, το ίδιο στάδιο είχε πλημμυρίσει από κόσμο – αυτή τη φορά για τον Bloody Hawk, γνωστό ως Νίκος Κίτσος από την Ξάνθη.
Ο Bloody Hawk δεν είναι απλώς ένας ανερχόμενος καλλιτέχνης στη ραπ σκηνή. Είναι η φωνή μιας γενιάς που εκφράζει αλήθειες με βάθος και χωρίς θόρυβο. Η πορεία του προς την επιτυχία δεν διαμορφώθηκε μέσω χορηγιών ή viral βίντεο· αντίθετα οικοδομήθηκε μέσα από πόνο και επιμονή σε ένα περιβάλλον όπου λίγοι καλλιτέχνες μπόρεσαν να κάνουν τη φωνή τους να ακουστεί σε εθνικό επίπεδο. Γεννημένος και μεγαλωμένος στις εργατικές κατοικίες της Ξάνθης, ο bloody Hawk γνώρισε νωρίς τι σημαίνει περιθώριο. Αντιμετώπισε κοροϊδίες λόγω της εμφάνισής του καθώς και αμφισβητήσεις σχετικά με την τέχνη του· ωστόσο ποτέ δεν τα παράτησε.
ΟΜΟΛΟΓΙΑ
“Μεγάλωσα στην άκρη µιας πόλης… Παιδί της κατηφόρας κι είναι οξύµωρο πώς από εκεί έφτασα στο κέντρο της σκηνής”, δηλώνει στο κομμάτι “Κομπλεξικό”, όπου μοιράζεται τις ρίζες του και το πείσμα του.Σε έναν χαρακτηριστικό στίχο αναφέρει: “Η δασκάλα παραπονέθηκε στη μητέρα μου ότι ‘δεν ξέρει καν να κρατά το μολύβι! strong>‘ Και αυτή κάθισε και μου ’µαθε ένα–ένα αυτά τα γράµµατα,
Aυτή η αυθεντικότητα αποτελεί τον πυρήνα των μουσικών δημιουργιών του. Τα κομμάτια του είναι βιωματικά – τίποτα επιφανειακό ή προσποιητό. Μιλάει για φίλους που χάθηκαν πρόωρα στη ζωή τους ,παιδικές πληγές ,τη δύναμη των οικογενειακών δεσμών ,τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει κανείς καθώς επίσης τις σχέσεις που αντέχουν στον χρόνο . Αναφέρεται σε ημέρες όπου «την έβγαζε µόνο µε δανεικά μακαρόνια» καθώς επίσης στις νύχτες που αυτός κι οι φίλοι του παρέμεναν κλεισμένοι στο σπίτι γράφοντας στίχους χωρίς να γνωρίζουν εάν κάποιος θα τους άκουγε – τελικά όμως η φωνή τους ταξίδεψε σε όλη τη χώρα.
< strong > Χλευάστηκε λόγω εμφάνισης & απορρίφθηκε ως “πολύ μικρός” για επιτυχία – Όμως ποτέ δεν σταμάτησε!
Aποκορύφωμα στην πορεία του υπήρξε ούτε η sold out συναυλία στο ΟΑΚΑ ούτε οι εκατομμύρια streams στο Spotify . Ήταν η συναυλία στην Ξάνθη στις 9 Νοεμβρίου 2024 . Η επιστροφή στον τόπο όπου ξεκίνησαν όλα καλλιτεχνικά γι’ αυτόν . Εκεί όπου ο Νικόλας Κίτσος έγινε Bloody Hawk . Εκεί ένιωθε όπως λέει ότι είχε την ευλογία να μοιραστεί με το κοινό μία προσωπική νίκη.
Mέχρι τώρα όσοι τον έχουν παρακολουθήσει γνωρίζουν καλά πως οι στίχοι αποτελούν το δυνατότερο σημείο υπέρ αυτού. Στο κομμάτι “Victoriam in F minor” αναφέρει : “Η μόνη συνταγή επιτυχίας είναι πως δε χρωστάμε τίποτα σε κανένανε”. Εδώ γίνεται σαφές ότι αυτός ο συγκεκριμένος καλλιτέχνης δεν τρέχει πίσω από τη δημοσιότητα αλλά μάχεται ώστε να εκφέρει λόγο όσων πολλοί φοβούνται να εκφέρουν , εκπροσωπώντας αυτούς που μένουν συχνά χωρίς φωνή.
< strong > ΚΑΤΙ ΠΑΛΙΟ
Aκόμα κι αυτοί που τον αμφισβητούν δύσκολα μπορούν να αγνοούν ότι οι συναυλίες μετατρέπονται σε λαϊκά προσκυνήματα ενώ τα τραγούδια τραγουδιούνται μαζικά από πλήθος κόσμου λέξη προς λέξη . Έχει μία σχέση σχεδόν παλιά όσο αφορά την επικοινωνία με το κοινό όπως συμβαίνει στους μεγάλους θρύλους της μουσικής σκηνής . Δεν προκαλεί έκπληξη λοιπόν πως μπορεί πλέον όπως κι ο ΛΕΞ ,να γεμίσει στάδια γιατί προβάλλει καθαρές αξίες αντί lifestyle εικόνες .
Η συνεργασία μεταξύ ΛΕΞ & Bloody Hawk στο κομμάτι “Αντιγονιδών”, στον τελευταίο δίσκο “Φθηνά Tricks 3”, αποδεικνύει ακόμα περισσότερο αυτήν την μοναδική χημεία ανάμεσα στους δύο καλλιτέχνες.
“Πείτε πως τα καταφέραμε γιατί είχαμε ταλέντο” αναφέρουν κλείνοντας ειρωνικά προς όλους εκείνους που κάποτε δήλωναν ότι δε θα πετύχουν ποτέ.
O Bloody Hawk δε χρειάζεται ούτε κανένα άλλο πρότυπο σαν τον ΛΕΞ γιατί έχει ήδη γίνει πρώτος εαυτός! Το ΟΑΚΑ υπηρέτησε απλά ως άλλη μια στάση στον δρόμο ενός ανθρώπου whose journey began from xanthi and seems limitless! Η περιοδεία συνεχίζεται δυναμικά στα πλαίσια sold out εμφανίσεων ώστε «να πάει πάνω κάτω όλη η Ελλάδα».