Η Αφροδίτη Γεροκωνταντή ανακοίνωσε πρόσφατα με ενθουσιασμό ότι περιμένει το πρώτο της παιδί,το οποίο θα είναι κορίτσι.
Σε μια συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή «Πρωινό ΣουΣού», η πρώην διαγωνιζόμενη του Big brother μοιράστηκε τις σκέψεις της σχετικά με την εγκυμοσύνη της και απάντησε σε κριτικές για τα κιλά της.
Η Αφροδίτη εξήγησε ότι δέχεται συνεχώς αρνητικά σχόλια και προσβλητικά μηνύματα από διαδικτυακούς χρήστες που εκφράζουν ανησυχία για το βάρος της και την υγεία του μωρού της.
Όσα αναφέρει η εγκυμονούσα Αφροδίτη Γεροκωνσταντή
Πιο συγκεκριμένα η Αφροδίτη δήλωσε: «Ο κόσμος φαίνεται να έχει περισσότερη ανησυχία από εμένα για τα κιλά μου. Ιδιαίτερα τώρα που είμαι έγκυος. Το σώμα μου γνωρίζει τι χρειάζεται κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Όλοι έχουν αρχίσει να ανησυχούν και μου λένε “πώς θα φέρεις στον κόσμο ένα παιδάκι;”. Είμαι υπέρβαρη και έχω πάρει μόλις 4 κιλά μέχρι στιγμής. Ο κόσμος πιστεύει ότι είμαι ανεύθυνη μητέρα και πως μπορεί να βλάψω το παιδί μου λόγω των διατροφικών μου επιλογών».
Στο τέλος της συζήτησης αποκάλυψε το όνομα που σκοπεύει να δώσει στην κόρη της προς τιμήν της μητέρας της. «Είμαι έξι μηνών έγκυος περιμένοντας κορίτσι.Θα την ονομάσω όπως τη μαμά μου – Παναγιώτα», είπε κλείνοντας.
