Ανδρουλάκης: Η Κυβέρνηση στο Σκοτάδι της Υποκρισίας και των Θεσμικών Ακροβατισμών στην Προανακριτική

Σφοδρή κριτική από τον Νίκο Ανδρουλάκη προς την κυβέρνηση της ΝΔ

Από το βήμα της Βουλής, ο Νίκος Ανδρουλάκης εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση κατά της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας και του Κυριάκου Μητσοτάκη, εστιάζοντας στα πεπραγμένα της πλειοψηφίας κατά τη διάρκεια των εργασιών της Προανακριτικής Επιτροπής για τον Χρήστο Τριαντόπουλο. Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ καυτηρίασε την πρόωρη ολοκλήρωση των διαδικασιών με την άμεση παραπομπή του πρώην υφυπουργού Παρά τω Πρωθυπουργώ, χαρακτηρίζοντας τα κίνητρα πίσω από αυτή την ενέργεια «ταπεινά» και «μικροκομματικά».

«Αυτό που παρακολουθούμε είναι ένα παιχνίδι υποκρισίας και θεσμικών ακροβατισμών. Δεν δείχνετε καμία πολιτική γενναιότητα· τα κίνητρά σας προέρχονται από αδυναμία και φόβο», δήλωσε χαρακτηριστικά ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Επιπλέον, υποστήριξε ότι η κυβέρνηση αποφεύγει να φωτίσει τις ευθύνες των πολιτικών προσώπων, προσθέτοντας ότι ο Χρήστος Τριαντόπουλος θα οδηγηθεί στον φυσικό δικαστή χάρη στην πρωτοβουλία του ΠΑΣΟΚ για τη σύσταση Προανακριτικής Επιτροπής.

«Η σημερινή σας επιλογή να μην επιτρέψετε τη λειτουργία ουσιαστικά της Προανακριτικής Επιτροπής συνοδεύεται από ένα μήνυμα περί ταχύτητας. Ισχυρίζεστε ότι είστε οι υπερασπιστές μιας γρήγορης απονομής δικαιοσύνης. Είναι σοβαρό αυτό;», ανέφερε ο Νίκος Ανδρουλάκης, ρωτώντας γιατί δεν έκαναν τίποτα όταν η δικογραφία για τον Τριαντόπουλο ήρθε το καλοκαίρι αν πραγματικά τους ενδιέφερε η ταχεία δικαιοσύνη.

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ επιτέθηκε στην κυβερνητική πλευρά λέγοντας πως η στρατηγική που ακολουθεί η ΝΔ είναι σαφής: Να εμποδίσει τη λειτουργία της Προανακριτικής ώστε να μην αναδειχθούν περισσότερες ευθύνες τόσο του ίδιου του Τριαντόπουλου όσο και άλλων πολιτικών προσώπων. Επίσης σημείωσε προς τους βουλευτές της ΝΔ ότι αν είχαν πραγματική γενναιότητα θα είχαν ψηφίσει υπέρ μιας Προανακριτικής Επιτροπής για τον Καραμανλή αντί να δημιουργούν συνθήκες αναξιοπιστίας στο πολιτικό σκηνικό.

Τέλος, επανέλαβε δηλώσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη σχετικά με την υπόθεση Novartis από το 2018, χαρακτηρίζοντας τον πρωθυπουργό ως «τον προφήτη του χειρότερού του εαυτού». Σχολιάζοντας τις ενέργειες της κυβέρνησης είπε: «Είσαστε ένα μνημείο αναξιοπιστίας και αντιθεσμικών συμπεριφορών που καθημερινά πλήττει την αλήθεια και προκαλεί αγωνία για δικαιοσύνη».