Με αφορμή την εντυπωσιακή επιτυχία της συναυλίας της τον περασμένο Οκτώβριο στο γεμάτο Καλλιμάρμαρο, η Άννα Βίσση προγραμματίζει να επαναλάβει αυτή την αξέχαστη εμπειρία, προσφέροντας μια νέα βραδιά γεμάτη μουσική.
Στις 13 Σεπτεμβρίου 2025, η αναγνωρίσιμη καλλιτέχνιδα θα επιστρέψει στον ίδιο χώρο για ένα ακόμα μουσικό σόου που αναμένεται να ενθουσιάσει το κοινό.
Η συναυλία του 2024 γιορτάζοντας τα 50 χρόνια καριέρας της υπήρξε ένας από τους πιο λαμπρούς θριάμβους της. Πάνω από 65.000 θεατές συμμετείχαν τραγουδώντας τις αγαπημένες επιτυχίες της και εκείνη δήλωσε ότι ήταν η πιο συγκινητική στιγμή στην καριέρα της. Όσοι δεν είχαν την ευκαιρία να την παρακολουθήσουν πέρσι ή όσοι θέλουν να ξαναζήσουν τη μαγεία που προσφέρει η Άννα Βίσση θα μπορέσουν να το κάνουν το επόμενο έτος.
Μέρος των εσόδων από αυτή τη συναυλία θα διατεθεί στον «ΕΛΠΙΔΑ – Σύλλογο Φίλων Παιδιών με Καρκίνο», υποστηρίζοντας έτσι τη σημαντική δράση αυτής της οργάνωσης.
Η προπώληση των εισιτηρίων ξεκινά σήμερα. ΕΔΩ
