«Το παιδί είναι στην εντατική στο νοσοκομείο Ερρίκος Ντυνάν» αναφέρει στο newsit.gr ο πατέρας του 18χρονου που δίνει μάχη για την επιβίωσή του, μετά από παράσυρση από αυτοκίνητο στην Αργυρούπολη. Ο νεαρός, ο οποίος χτυπήθηκε από όχημα που οδηγούσε ένας 19χρονος, νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση. Ο πατέρας του τονίζει ότι ο γιος του είναι πολυτραυματίας και βρίσκεται σε καταστολή.
Ο 18χρονος προσπάθησε να διασχίσει το δρόμο κάθετα όταν παρασύρθηκε από το αυτοκίνητο του 19χρονου, με αποτέλεσμα να υποστεί σοβαρούς τραυματισμούς. Η οικογένεια του νεαρού παραμένει κοντά του αυτές τις δύσκολες στιγμές, περιμένοντας νέα από τους γιατρούς. «Έχει υποβληθεί σε εγχείρηση, έχουν αφαιρεθεί ο σπλήνας και έχει σπάσει η λεκάνη του. Έχει επίσης πολλαπλά τραύματα στη σπονδυλική στήλη, στους μηρούς και στο κρανίο», δήλωσε ο πατέρας προσθέτοντας: «Είναι σε καταστολή και νοσηλεύεται στη ΜΕΘ».
«Δεν έχω μιλήσει καθόλου μαζί του ακόμη. Ένας ντελιβεράς βρήκε το κινητό μου κάτω πεταμένο και με ενημέρωσε για το συμβάν», συμπλήρωσε.
Το ατύχημα συνέβη λίγα λεπτά πριν τα μεσάνυχτα της Πέμπτης (03.04.2025) σε παράδρομο της Λεωφόρου Βουλιαγμένης κοντά στο σταθμό Μετρό στην Αργυρούπολη. «Έτρεξε από το μετρό προς τη στάση λεωφορείου και τον χτύπησε το αυτοκίνητο», ανέφερε αυτόπτης μάρτυρας που βρέθηκε στον τόπο της σύγκρουσης μιλώντας στο newsit.gr για την στιγμή της παράσυρσης: «Χθες βράδυ είδα έναν άνθρωπο πεσμένο κάτω. Πήγα να δω τι είχε συμβεί κι είδα ότι το αυτοκίνητο ήταν επίσης κατεστραμμένο.Δεν μπορούσε να σηκωθεί λόγω των τραυματισμών και υπήρχαν αίματα στο πρόσωπό του». Ο οδηγός παρέμεινε στον τόπο μέχρι την άφιξη των αρχών καθώς και ασθενοφόρου που παρέλαβε τον τραυματία.
