Σφοδρή κριτική κατά της κυβέρνησης εξαπέλυσε το κόμμα «ΕΛΑΣ», με αφορμή την πρωτόδικη καταδίκη της Άννας-Μισέλ Ασημακοπούλου σχετικά με την υπόθεση της παράνομης χρήσης προσωπικών δεδομένων (e-mails) αποδήμων. Σε ανακοίνωσή του, το κόμμα κάνει λόγο για «ηχηρή απάντηση στην κυβερνητική αλαζονεία», υπογραμμίζοντας ότι η δικαστική απόφαση αποδεικνύει πως το «σκάνδαλο των email» δεν ήταν ένα μεμονωμένο συμβάν, αλλά μια σαφής ένδειξη «εργαλειοποίησης του κράτους για ψηφοθηρικούς σκοπούς».
Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, η μετατροπή των προσωπικών δεδομένων των πολιτών σε κομματική «λίστα» αποτελεί κατάφωρη παραβίαση του κράτους δικαίου και προσβολή προς τους πολίτες. Παράλληλα, το κόμμα στρέφει τα βέλη του και κατά του κυβερνητικού εκπροσώπου, χαρακτηρίζοντας «προκλητική» τη στάση του να υποβαθμίσει το ζήτημα σε ένα απλό «mail». «Η προσπάθεια αποσύνδεσης της παράνομης διαρροής από το κύρος της εκλογικής διαδικασίας και η επίκληση του “τεκμηρίου αθωότητας” για να καλυφθεί η πολιτική ανυποληψία των στελεχών της, επιβεβαιώνει την έλλειψη συναίσθησης της σοβαρότητας της παραβίασης των προσωπικών δεδομένων», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.
Το κόμμα κατηγορεί την κυβέρνηση για άρνηση ανάληψης πολιτικής ευθύνης και επιμονή στη συγκάλυψη, πρακτικές τις οποίες χαρακτηρίζει ως «θεσμική εκτροπή». «Καλούμε την κυβέρνηση να εγκαταλείψει τις πρακτικές συγκάλυψης και να αναλάβει στο ακέραιο τις πολιτικές της ευθύνες. Η σημερινή απόφαση υπενθυμίζει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι το κράτος δεν αποτελεί κομματικό λάφυρο και κανένας δεν βρίσκεται υπεράνω της προστασίας των δικαιωμάτων των πολιτών», καταλήγει η ΕΛΑΣ.
