Λίγες μέρες μετά την εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων που είχε υποβάλει η Ηλιάνα Παπαγεωργίου κατά της Έλενας Χριστοπούλου, το μοντέλο κλήθηκε να απαντήσει σε ερωτήσεις δημοσιογράφων σχετικά με τη γνωστή μάνατζερ.
Στην κοπή πίτας του Star που παραβρέθηκε η Ηλιάνα απέφυγε να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο σχετικά με τη δικαστική υπόθεση, επισημαίνοντας ότι δεν την επηρεάζουν οι αναφορές γύρω από αυτήν.
«Έχω αντιμετωπίσει πολλές προκλήσεις στη ζωή μου και έχω μάθει να τις διαχειρίζομαι»,δήλωσε χαρακτηριστικά. Το βίντεο με τις δηλώσεις της προβλήθηκε στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» στις 15 Μαρτίου.
Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου για τη δικαστική διαμάχη με την Έλενα Χριστοπούλου
Όταν ρωτήθηκε για τη δικαστική της αντιπαράθεση με την Έλενα Χριστοπούλου η Ηλιάνα απάντησε ήρεμα: «Δεν υπάρχει κάτι άλλο να πω γι’ αυτό. Υπάρχει κάποια άλλη ερώτηση; Δεν υπάρχει κανένα κυνηγητό και όλα βαδίζουν ομαλά όπως πρέπει. Δεν θα συζητήσουμε γι’ αυτό το θέμα τώρα». Σχετικά με τα δημοσιεύματα είπε πως δεν την ενοχλούν καθώς έχει βιώσει πολλά στη ζωή της και έχει μάθει να τα προσπερνά όλα αυτά.
Απαντώντας σε ερώτηση για πιθανή επανασύνδεση με τη μάνατζερ της σημείωσε ότι η ερώτηση ήταν ασαφής και πρόσθεσε ότι αυτήν τη στιγμή μόνο μια επανασύνδεση έχει στη ζωή της – αυτή με τον πρώην σύντροφό της. «Λυπάμαι αλλά θεωρώ πως αυτή η ερώτηση είναι λίγο μπερδεμένη. Επανασύνδεση έχω μόνο με τον πρώην μου κι ας δούμε πώς θα εξελιχθεί»,δήλωσε.
Τι λέει η παρουσιάστρια για το GNTM
Σχετικά με το GNTM δήλωσε: «Δεν έχω πληροφορίες σχετικά με υπογραφές στο GNTM. Το τρέιλερ παίζει εδώ και αρκετό διάστημα αλλά υπάρχουν πολλά τρέιλερ που κυκλοφορούν γενικά. Το GNTM είναι πολύ αγαπητό στο κοινό κι όλοι ανυπομονούν γι’ αυτό! Γνωρίζοντας πόσο σημαντικό είναι στον κόσμο λόγω των εμπειριών μου από συμμετοχή του εύχομαι πραγματικά να πραγματοποιηθεί».
