«Κατερίνη: Συλλαλητήριο για τα θύματα των Τεμπών με τη συμμετοχή συγγενών και την παρουσίαση του δικτύου «Τ57»»

Συγκέντρωση στην Κατερίνη για την τραγωδία στα Τέμπη

Την Κυριακή (30.03.2025),πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση στην Κατερίνη,με τη συμμετοχή συγγενών των θυμάτων της σιδηροδρομικής τραγωδίας που συνέβη στα Τέμπη.Η εκδήλωση διοργανώθηκε από την Εθελοντική Ομάδα Δράσης Νομού Πιερίας και συγκέντρωσε 16 μέλη οικογενειών των θυμάτων στην πλατεία Ελευθερίας.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Νίκος Πλακιάς, ο οποίος έχασε τις κόρες του και την ανιψιά του, καθώς και η Άλμα Λάτα, μητέρα της Κλαούντια, απευθύνθηκαν στο κοινό ζητώντας να παραμείνουν δίπλα στις οικογένειες των θυμάτων και επαναλαμβάνοντας το αίτημά τους για δικαιοσύνη.

Επιπλέον, παρουσιάστηκε το δίκτυο «Τ57 – Δίκτυο πόλεων», το οποίο έχει στόχο να υποστηρίξει τις οικογένειες που πλήγηκαν από αυτήν τη σιδηροδρομική καταστροφή.

Ο σκοπός αυτού του δικτύου είναι να κινητοποιήσει τους πολίτες ώστε να διατηρούν μια δυναμική παρουσία έξω από το Δικαστικό Μέγαρο Λάρισας κατά τη διάρκεια κάθε συνεδρίασης της δίκης όταν αυτή ξεκινήσει.

Τα μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Νομού Πιερίας τόνισαν ότι «η κοινωνία παρακολουθεί με οργή την πρωτοφανή προσπάθεια συγκάλυψης του εγκλήματος των Τεμπών. Η καταπάτηση των νόμων, η υποτίμηση της νοημοσύνης των πολιτών και ο κίνδυνος παραγραφής δεν είναι απλά θεσμικές παρεκτροπές, είναι ωμή πρόκληση στη δημοκρατία και τη δικαιοσύνη … Η απάντηση είναι μία: Αυτοοργάνωση και διαρκής διεκδίκηση μέχρι τέλους». Στη συνέχεια ακολούθησε πορεία στους κεντρικούς δρόμους της πόλης.