«Κόνι Μεταξά: Ανοιχτή καρδιά για τον χωρισμό της από τον Μάριο Καπότση – “Είμαι χάλια”»






Κόνι Μεταξά: Δηλώσεις για τον χωρισμό της

Στις κάμερες των ψυχαγωγικών εκπομπών μίλησε η Κόνι Μεταξά, λίγο πριν από την live εμφάνισή της χθες το βράδυ. Η δημοφιλής τραγουδίστρια ρωτήθηκε σχετικά με τον πρόσφατο χωρισμό της από τον Μάριο Καπότση, αποκαλύπτοντας για πρώτη φορά τα συναισθήματά της σχετικά με αυτή τη δύσκολη κατάσταση μπροστά στους τηλεοπτικούς φακούς.

Κόνι Μεταξά: Θα σας πω τα πάντα λεπτομερώς

“Επειδή ακόμη υπάρχουν δυνατά συναισθήματα στη μέση και σαν άνθρωποι πρέπει να αποφασίσουμε ή να ξεπεράσουμε πώς νιώθουμε, όταν είμαστε και οι δύο έτοιμοι να τα συζητήσουμε, πιστέψτε με θα σας τα πω όλα αναλυτικά.”

Ο χωρισμός είναι πάντα δύσκολος

“Το μόνο που με ενοχλεί αλήθεια είναι ότι ένας χωρισμός δεν είναι ποτέ εύκολος. Είναι άσχημο να ακούω σχόλια όπως «Πώς την άντεξε;». Δεν γνωρίζεις τι έχει συμβεί. Είσαι ήδη λυπημένος γι’ αυτό και δεν είναι ευχάριστο να ακούς τέτοιες κουβέντες.”

Νιώθω άσχημα λόγω του χωρισμού μου

“Όλοι έχουμε καλές σχέσεις μεταξύ μας και δεν υπάρχει κάτι αρνητικό. Όλο αυτό είναι περίπλοκο για μένα· αισθάνομαι χάλια γιατί περνάω έναν χωρισμό όπως όλοι οι άνθρωποι σε παρόμοια κατάσταση.Δεν με ενόχλησε που γράφτηκε ότι ο Μάριος έχει νέα σχέση.”

Φιλία μετά τον χωρισμό; Δύσκολα!

“Είμαστε καλά μεταξύ μας· το γεγονός ότι φτάσαμε στο σημείο του χωρισμού σχετίζεται με άλλους παράγοντες που προτιμώ να μην αναφέρω γιατί είναι πολύ προσωπικά θέματα. Δεν τρέφω μίσος γι’ αυτόν· έχουμε μια κανονική ανθρώπινη σχέση. Ωστόσο δεν μπορείς να γίνεις φίλος μετά από έναν χωρισμό· μπορεί όμως κάποιος να διατηρήσει μια φιλική επαφή.”

Δείτε το σχετικό βίντεο: