Συνεχιζόμενη Κρίσιμη Κατάσταση για 9χρονο Αγόρι στη Λάρισα
Σε σταθερή αλλά κρίσιμη κατάσταση παραμένει διασωληνωμένο στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας, το 9χρονο αγόρι που πνίγηκε κατά τη διάρκεια του γεύματος του στο σχολείο του την Πέμπτη (20.03.2025). Μέχρι στιγμής, οι γιατροί έχουν πραγματοποιήσει δύο αξονικές τομογραφίες στον μαθητή, με τη δεύτερη να μην δείχνει καμία βελτίωση στην κατάσταση της υγείας του.
Μια τρίτη αξονική αναμένεται να γίνει την επόμενη εβδομάδα. Οι ιατροί συνεχίζουν τον αγώνα τους προκειμένου να βελτιωθεί η κατάσταση της υγείας του και σχεδιάζουν σταδιακά να προσπαθήσουν να τον ξυπνήσουν ώστε να αξιολογήσουν την αντίδραση του οργανισμού του.
Παράλληλα,οι δάσκαλοι από το σχολείο στην περιοχή Αγίου Κωνσταντίνου στη Λάρισα καταθέτουν στις αρχές προκειμένου να διευκρινιστούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το ατύχημα και πόσο χρόνο παρέμεινε χωρίς οξυγόνο το παιδί,όπως αναφέρει ο ΑΝΤ1. Αξιοσημείωτο είναι ότι στον μαθητή πραγματοποιήθηκαν τρεις φορές ΚΑΡΠΑ μέχρι την σταθεροποίηση της κατάστασής του.
Η πρώτη προσπάθεια έγινε από νοσηλεύτρια στο σχολείο, η δεύτερη από τους διασώστες του ΕΚΑΒ κατά τη μεταφορά στο νοσοκομείο και η τρίτη από τους γιατρούς στα επείγοντα περιστατικά της Γενικής Νοσοκομείας.
