Βασικές Παρεμβάσεις που Θα Μεταμορφώσουν την Εμπειρία των Ασθενών στα Νοσοκομεία
Ο υφυπουργός Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους, παρουσίασε τις σημαντικές καινοτομίες που αναμένονται να εφαρμοστούν στο Εθνικό Σύστημα Υγείας (ΕΣΥ) το προσεχές διάστημα. Σε μια εκτενή συνέντευξη στην εκπομπή Health Talks του iatropedia.gr, ο κ. Θεμιστοκλέους απαντά σε κρίσιμα ερωτήματα σχετικά με το μέλλον της Δημόσιας Υγείας στη χώρα μας, επισημαίνοντας ότι οι προγραμματισμένες αλλαγές διασφαλίζουν τη δωρεάν και δημόσια φύση του ΕΣΥ.
Ο υφυπουργός αποκαλύπτει τις κύριες προτεραιότητές του στο υπουργείο και αναφέρεται στην ανατροφοδότηση που λαμβάνει μέσω των μηνυμάτων πολιτών στο Tik Tok. Παράλληλα, μοιράζεται λεπτομέρειες για ένα νέο σύστημα αξιολόγησης των Νοσοκομείων μέσω SMS και παραδέχεται ότι οι απόψεις αυτές συμβάλλουν στην εξέλιξη του ΕΣΥ. «Μέχρι πρόσφατα, η ποιότητα δεν ήταν θέμα συζήτησης στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης. Σήμερα έχουμε δημιουργήσει έναν οργανισμό αφιερωμένο αποκλειστικά στην αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών», δήλωσε ο κ. Θεμιστοκλέους προσθέτοντας ότι το ΕΣΥ είναι «σαν ένα μεγάλο πλοίο που δύσκολα αλλάζει πορεία, όμως έχει αρχίσει να στρίβει!».
Η συνέντευξη περιλαμβάνει επίσης τις θέσεις του Μάριου Θεμιστοκλέους σχετικά με τις αντιδράσεις ιατρών νοσοκομείων και της Ματίνας Παγώνη γύρω από το νέο σύστημα εφημεριών για τα νοσοκομεία της Αττικής. Συζητά πώς θα εφαρμοστεί η διαδικασία «βραχιολάκι» στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών καθώς και τη συμμετοχή των εθελοντών από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό.
Επιπλέον, ο κ. Θεμιστοκλέους ενημερώνει για την κοινή εφημέρευση Κέντρων Υγείας στις εφημερίες της Αττικής καθώς και για τα μεγάλα έργα ανακαίνισης σε όλα τα νοσοκομεία. Αναφέρεται επίσης στις προσλήψεις προσωπικού και στις αυξήσεις μισθών στους υγειονομικούς επαγγελματίες καθώς και στη διαδικασία δωρεάν απογευματινών χειρουργείων.
Δίνει πληροφορίες σχετικά με την ένταξη ιδιωτικών κλινικών στον θεσμό καθώς επίσης πότε θα επανέλθουν οι πληρωτέες απογευματινές επεμβάσεις στο δημόσιο σύστημα υγείας. Τέλος, παρέχει στοιχεία για τον διορισμό νέων διοικητών στα νοσοκομεία της Αττικής κι επισημαίνει τη σημασία τους: «Γνωρίζουν πως κανείς δεν θα τους αντικαταστήσει αν κάνουν σωστά τη δουλειά τους», ωστόσο αν δεν ανταποκριθούν στις απαιτήσεις τους «Τα δεδομένα είναι μετρήσιμα κι έτσι κινδυνεύει η θέση τους», όπως τόνισε.
“Έχουμε λάβει εντολή από τον πρωθυπουργό να βελτιώσουμε την κατάσταση στα Νοσοκομεία κι είμαστε αποφασισμένοι να το κάνουμε”, καταλήγει ο υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους.
