«Μάρκο Ρούμπιο: Επείγουσα ανάγκη για το Μεξικό να εντείνει την καταπολέμηση της διακίνησης ναρκωτικών»

Βελτίωση της Συνεργασίας μεταξύ ΗΠΑ και Μεξικού

Ο Υπουργός Εξωτερικών των Ηνωμένων Πολιτειών, Μάρκο Ρούμπιο, δήλωσε ότι η συνεργασία ανάμεσα στις αμερικανικές και τις μεξικανικές αρχές έχει σημειώσει πρόοδο, προσφέροντας θετικά αποτελέσματα στο θέμα της μετανάστευσης. Ωστόσο, τόνισε την ανάγκη για περισσότερες ενέργειες προκειμένου να περιοριστεί η διακίνηση ναρκωτικών προς τις ΗΠΑ.

Η διοίκηση του πρώην προεδρου Τραμπ χρησιμοποίησε την απειλή επιβολής δασμών ως μέσο πίεσης προς το Μεξικό, τον κύριο εμπορικό εταίρο των Ηνωμένων Πολιτειών, ώστε να εντείνει τις προσπάθειές της για τον περιορισμό τόσο της διακίνησης ναρκωτικών όσο και των ροών παράτυπων μεταναστών στα σύνορα.

«Βλέπουμε από τις μεξικανικές αρχές ένα επίπεδο συνεργασίας που όμοιό του δεν έχουμε δει ποτέ στο παρελθόν, αλλά δεν είναι αρκετό», ανέφερε ο Ρούμπιο σε συνέντευξη που παραχώρησε χθες Πέμπτη στο Fox News.

Ο επικεφαλής της αμερικανικής διπλωματίας επισήμανε ότι παρά τη σημαντική μείωση στον αριθμό των παράτυπων μεταναστών που διασχίζουν τα σύνορα από το Μεξικό προς τις Ηνωμένες Πολιτείες, η κατάσταση όσον αφορά τη διακίνηση ναρκωτικών παραμένει ανησυχητική.