Tα μελλοντικά επαγγελματικά του σχέδια αποκάλυψε ο Μάρκος Σεφερλής, ενώ μίλησε για τη σχέση του με την Επίδαυρο και τη σκηνοθεσία των παραστάσεών του. Όπως ανέφερε, είναι εξαιρετικά απαιτητικός και δεν εμπιστεύεται το «σαρωτικό ταλέντο» του σε οποιονδήποτε σκηνοθέτη.
Ο κωμικός δήλωσε στην εκπομπή «Καλημέρα είπαμε;» ότι η συνεργασία του με τον ΣΚΑΪ θα συνεχιστεί και ότι βρίσκεται σε συζητήσεις για την παρουσίαση ενός βραδινού σόου μία φορά την εβδομάδα. «Είμαι ένα πρόσωπο που ο ΣΚΑΪ επιθυμεί στο δυναμικό του. Δεν υπήρξε ποτέ κάποιο πρόβλημα μεταξύ μας παρά τις ψευδείς ειδήσεις που κυκλοφόρησαν», είπε χαρακτηριστικά. Επιπλέον ανέφερε ότι η εκπομπή «Η Μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από τη δική σου» θα ολοκληρωθεί φέτος και τόνισε πως δεν παρακολουθεί τηλεόραση προσθέτοντας ότι το κοινό είναι αυτό που θα κρίνει την τοξικότητα των ζωνών.«Δεν είναι δική μου δουλειά να κάνω κριτική», συμπλήρωσε.
Δείτε το βίντεο
Σχετικά με τον θεατρικό χώρο ο Μάρκος Σεφερλής σημείωσε πως δεν αισθάνεται την ανάγκη να ερμηνεύσει έναν καθαρά δραματικό ρόλο, καθώς πιστεύει πως το κοινό δεν επιθυμεί κάτι τέτοιο από εκείνον. «Δεν νιώθω καμία ανάγκη να παίξω δραματικό ρόλο γιατί θεωρώ πως οι θεατές δεν θέλουν να με δουν έτσι.Έχω συμμετάσχει σε δραματικούς μονόλογους στις παραστάσεις μου και έχω περάσει πολύ καλά στις εξετάσεις τους· οι θεατές έκλαιγαν τότε», είπε χαρακτηριστικά.
Ο κωμικός αναφέρθηκε επίσης στην Επίδαυρο λέγοντας ότι είχε σκοπό να παίξει Αριστοφάνη εκεί αλλά πλέον πιστεύει ότι η συμμετοχή κάποιου στην Επίδαυρο δεν αποτελεί δείκτη καταξίωσης για έναν ηθοποιό αφού όλοι έχουν περάσει από εκεί πια.«Θα έπαιζα Αριστοφάνη στην Επίδαυρο, αλλά τώρα πια αυτό δε σημαίνει απαραίτητα κάτι για μια καριέρα, όλοι έχουν εμφανιστεί εκεί.. Ο Θύμιος Καρακατσάνης είχε πει πως πρέπει να ανεβάσω έργο στην Επίδαυρο ενώ ο Κώστας Βουτσάς είχε επαινέσει δημόσια τις δυνατότητές μου», πρόσθεσε.
Κλείνοντας τη συζήτησή τους ο Μάρκος Σεφερλής εξήγησε γιατί προτιμά πάντα να σκηνοθετεί τα έργα του μόνος του αποκαλύπτοντας πως αυτή η επιλογή προήλθε από μια αποτυχημένη συνεργασία με άλλο σκηνοθέτη που αδυνατούσε να διαχειριστεί το “σαρωτικό ταλέντο” του στη σκηνή.«Πάντα επιλέγω να σκηνοθετώ εγώ τον εαυτό μου διότι κάποτε δοκίμασα συνεργασία με κάποιον άλλον και απέτυχε επειδή δεν μπορούσε να ελέγξει το σαρωτικό ταλέντο μου στη σκηνή.. Δεν έχω αντίρρηση στη συνεργασία αλλά θεωρώ ότι κανείς άλλος δε μπορεί πραγματικά ν’ υπηρετήσει αυτό που κάνω όπως εγώ”,τόνισε.
