Δηλώσεις για το Δυστύχημα στα Τέμπη
Οι εργαζόμενοι στη βάρδια του φορτωτικού σταθμού του ΟΣΕ πραγματοποίησαν έλεγχο στα βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας που ενεπλάκη στο τραγικό περιστατικό στα Τέμπη. Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα του Σωματείου Εργαζομένων ΟΣΕ, Νίκο Τσικαλάκη, δεν διαπιστώθηκε παράνομο φορτίο κατά τη διάρκεια της επιθεώρησης. «Οι συνάδελφοί μας εκείνο το βράδυ έκαναν έλεγχο πάνω στα βαγόνια και δεν υπήρχε τίποτα παράνομο, δηλαδή τίποτα πέρα από τη φορτωτική και τα πιστοποιητικά που είχε για τη μεταφορά. Η φορτωτική ανέφερε: Λαμαρίνες, ελάσματα και κοντέινερ», δήλωσε ο κ. Τσικαλάκης σχετικά με την μοιραία νύχτα.
Αναφορικά με τις πληροφορίες ότι εντοπίστηκαν 2,5 τόνοι ξυλόλιθου στο κοκπιτ του μηχανοδηγού της εμπορικής αμαξοστοιχίας, ο κ. Τσικαλάκης εξέφρασε την απορία του: «Είναι τέτοιος ο χώρος που μου φαίνεται αδιανόητο να χωρέσουν εκεί μέσα 2,5 τόνοι· ούτε καν 1 τόνος δεν μπορεί να χωρέσει». Επιπλέον, τόνισε ότι μέχρι πρόσφατα δεν υπήρχε κάποιο πρωτόκολλο διαχείρισης σιδηροδρομικού δυστυχήματος πριν αναλάβει η αρμόδια αρχή ΕΟΔΑΣΑΑΜ: «Σήμερα έχουν καθοριστεί οι ευθύνες και πλέον την αρμοδιότητα έχει ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ. Πριν από αυτόν δεν υπήρχε κανένα πρωτόκολλο».
Ο γενικός γραμματέας των εργαζομένων στον ΟΣΕ αναφέρθηκε επίσης στην απουσία ιεροποίησης των χώρων όπου συνέβησαν σιδηροδρομικά δυστυχήματα στο παρελθόν και παρέθεσε ως πιο πρόσφατο παράδειγμα το τραγικό συμβάν στο Άδενδρο το 2017 όπου έχασαν τη ζωή τους τέσσερις άνθρωποι.
