Ρένα Κουμιώτη: Δύο Χρόνια Χωρίς Αυτήν – Η Σπαρακτική Ιστορία της και η Καταλυτική Απώλεια του Γιου της

Σαν σήμερα, πριν από δύο χρόνια, η Ρένα Κουμιώτη άφησε την τελευταία της πνοή. Η διάσημη τραγουδίστρια πάλευε για τη ζωή της τους τελευταίους μήνες και, όπως έγινε γνωστό, περίπου ένα μήνα πριν το θάνατό της, μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο με σοβαρά εγκαύματα κάτω από συνθήκες μυστικότητας. Αμέσως κινητοποιήθηκαν οι δικοί της άνθρωποι και η οικογένειά της.


«Δεν κατάλαβε ότι πέθανε ο γιος της – Δεν της το είπαν ποτέ» δήλωσε η Ελένη Ροδά για τη Ρένα Κουμιώτη.

Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει στον τύπο, τα εγκαύματα προκλήθηκαν από τσιγάρο που κρατούσε στα χέρια της η Ρένα Κουμιώτη.


Ρένα Κουμιώτη: Η αρχή του τέλους μετά τον θάνατο του γιου της

Η δραματική καμπή στη ζωή της Ρένας Κουμιώτη σημειώθηκε όταν ο γιος της,Nίκος, απεβίωσε τον Ιούλιο του 2022 λόγω καρδιολογικών προβλημάτων. Το πιο επαχθές για εκείνη ήταν ότι δεν μπόρεσε να παραστεί στην κηδεία του εξαιτίας των σοβαρών προβλημάτων υγείας που αντιμετώπιζε.

Η καριέρα και οι επιτυχίες

Το πρώτο κομμάτι που ερμήνευσε ήταν το «Δώσε μου το στόμα σου», ακολουθούμενο από το «Πρώτη φορά».Στην πορεία συνεργάστηκε με σπουδαίους καλλιτέχνες όπως ο Πουλόπουλος και ο Στράτος Διονυσίου στο «Καν–Καν». Την ίδια χρονιά συμμετείχε σε θεατρική παραγωγή στο θέατρο «REX».

Ακολούθησαν δισκογραφικές επιτυχίες όπως το «Σταμάτησε του ρολογιού οι δείχτες» και το «Άναψε καινούργιο μου φεγγάρι» σε μουσική Μίμη Πλέσσα. Συμμετείχε επίσης στους δίσκους «Ώρες» και «Θαλασσινό τριφύλλι» υπό την επιμέλεια του Λίνου Κόκοτου. Το επόμενο καλοκαίρι τραγούδησε ξανά με τον Πουλόπουλο στην «Αθηναία», ενώ ακολούθησαν εμφανίσεις στα “Δειλινά” μαζί με άλλους καταξιωμένους καλλιτέχνες.

Δείτε ακόμη: Η εμφάνιση των Ρένας Κουμιώτης στους “Δυο ξένους” το 1998.

Το 1972 συνεργάστηκε με τον Γιώργο Νταλάρα στο θέατρο Μπουρνέλη. Μετά την εμπειρία στα “Δειλινά”, βρέθηκε στη “Φαντασία”. Στο εξωτερικό εργάστηκε στον Καναδά όπου παντρεύτηκε τον δεύτερο σύζυγό της.

Επιστρέφοντας στην Ελλάδα το 1983 εμφανίζεται ξανά μαζί με σπουδαία ονόματα στο χώρο όπως Γιάννης Πούλοπλος και Μαρί Λίντα σε δημοφιλείς χώρους διασκέδασης. Για δύο συνεχόμενες χρονιές εμφανίζεται στη μπουάτ “Μαρκίζα”. Από τότε περιορίστηκε σε συναυλίες κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών καθώς επηρεάζει πολλές νεότερες τραγουδίστριες.

Παρακολουθήστε σχετικό βίντεο: