Σύλληψη Γιατρού για Δωροληψία στη Θεσσαλονίκη
Ένας 60χρονος γιατρός που εργάζεται σε δημόσιο νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης συνελήφθη έπειτα από καταγγελία ασθενούς, ο οποίος ανέφερε ότι του ζήτησε και έλαβε «φακελάκι» ύψους 300 ευρώ. Σύμφωνα με την αναφορά, ο κατηγορούμενος ζήτησε αυτή τη χρηματική αμοιβή προκειμένου να καλυφθούν τα έξοδα αναλώσιμων υλικών που απαιτούνταν για μια βιοψία που θα γινόταν στο νοσοκομείο.
Η σύλληψη του 60χρονου πραγματοποιήθηκε μετά από επιχείρηση της Υποδιεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων Βορείου Ελλάδος, η οποία ενημερώθηκε από την 56χρονη ασθενή. Κατά τη διάρκεια της παράδοσης των χρημάτων στον γιατρό, οι αστυνομικοί επενέβησαν και τον συνέλαβαν. Σε βάρος του έχει ασκηθεί ποινική δίωξη για δωροληψία υπαλλήλου και θα παρουσιαστεί στο Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης.
Αξιοσημείωτο είναι ότι ο συγκεκριμένος ορθοπεδικός είχε ήδη καταδικαστεί τον περασμένο Οκτώβριο από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης για παρόμοια αδικήματα και είχε λάβει ποινή φυλάκισης 10 μηνών με τριετή αναστολή. Η προηγούμενη καταδίκη σχετιζόταν με δύο περιπτώσεις δωροληψίας, ενώ είχε αθωωθεί σε άλλες δύο υποθέσεις που εξετάστηκαν στην ίδια δικογραφία.
