Σοκ στην Εύβοια: Νεκρό μωρό από ανακοπή – Μια οικογένεια βυθίζεται στο πένθος μετά την απώλεια δεύτερου παιδιού

Σοκ στην Εύβοια από τον θάνατο ενός βρέφους

Η τοπική κοινότητα της Εύβοιας βρίσκεται σε κατάσταση σοκ μετά την ξαφνική απώλεια ενός βρέφους, που συνέβη τα ξημερώματα της Κυριακής (23.03.25). Το μικρό αγοράκι, μόλις ενός έτους, παρουσίασε συμπτώματα ταχυπνοίας και οι γονείς του το μετέφεραν αρχικά στο νοσοκομείο Χαλκίδας, όπως αναφέρει το eviaonline.

Κατά τη διάρκεια των ιατρικών εξετάσεων που υποβλήθηκε το παιδί, ανιχνεύτηκε αυξημένο επίπεδο ενός ενζύμου στην καρδιά του. Οι γιατροί αποφάσισαν ότι ήταν απαραίτητο να μεταφερθεί στο νοσοκομείο Παίδων, όπου και δυστυχώς κατέληξε. Σύμφωνα με τις πληροφορίες από την ίδια πηγή, η πιθανή αιτία θανάτου φαίνεται να είναι μια ανακοπή καρδιάς.

Οι γονείς του μωρού διαμένουν σε ένα χωριό στον Δήμο Διρφύων Μεσσαπίων και έχουν ήδη βιώσει άλλη μία τραγωδία στο παρελθόν: είχαν χάσει ένα ακόμη αγοράκι ηλικίας τεσσάρων ετών το 2020 από παρόμοιο περιστατικό ανακοπής.