Θοδωρής Αθερίδης: Η συγκλονιστική εξομολόγηση για τη μάχη με τον αλκοολισμό και την ημέρα που άλλαξε τη ζωή του

Για μια από τις πιο σκοτεινές περιόδους της ζωής του μίλησε ο Θοδωρής Αθερίδης, μέσα από την εκπομπή «Στούντιο 4». Ο ηθοποιός αναφέρθηκε στη δύσκολη σχέση που είχε στο παρελθόν με το αλκοόλ και αποκάλυψε την καθοριστική στιγμή που πήρε την απόφαση να αλλάξει ριζικά τη ζωή του.

Διαβάστε: Θοδωρής Αθερίδης: Η αποκάλυψη για τον χωρισμό από τη Σμαράγδα Καρύδη – «Δεν είχα μάθει ποτέ μόνος, είναι τέλειο» (Βίντεο)

Η συγκλονιστική μάχη του Θοδωρή Αθερίδη με τον αλκοολισμό

«Έχω κάνει πολλά πράγματα στη ζωή μου που μένω με το στόμα ανοιχτό και εγώ ο ίδιος. Όπως αυτό, το παιδί, το αλκοόλ. Και πώς μπήκα και πώς βγήκα. Με όλα έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Θοδωρής Αθερίδης. «Τις περισσότερες φορές, η προσφυγή σε ουσίες γίνεται για λόγους αυτοθεραπείας. Όπως όταν διψάς για νερό, έτσι και στο αλκοόλ πηγαίνεις από το άγχος. Στην κοκαΐνη πηγαίνεις από την κατάθλιψη, στην ηρωίνη πηγαίνεις από το τραύμα, από τον πόνο. Ο οργανισμός σου ζητάει τη θεραπεία του». «Ένας άνθρωπος που βιώνει την ίδια ποσότητα άγχους με κάποιον άλλον, μπορεί να μην έχει βρει έναν τρόπο να χαλαρώνει. Αν δεν βρίσκεις τρόπο να χαλαρώνεις, από κάπου θα αναζητήσεις ανακούφιση. Υπάρχει ένα ερέθισμα που σου το δημιουργεί και μετά το ίδιο το άγχος γίνεται σπιράλ. Μια περιδίνηση. Πρέπει να αλλάξει η φορά του για να βγεις προς τα έξω», εξήγησε ο ηθοποιός.

Συγκινητική ήταν η αναφορά του στη στιγμή που συνειδητοποίησε ότι έπρεπε να αλλάξει πορεία. «Η απελπισία. Είναι όταν βυθίζεσαι, βυθίζεσαι, βυθίζεσαι, δεν μπορείς να κάνεις κάτι, βυθίζεσαι. Αν πατήσεις τον πάτο και σπρώξεις με όλη σου τη δύναμη, μπορεί να ‘ρθει και η άνωση», είπε. Αργότερα στη συνέντευξη, αποκάλυψε τη στιγμή που αποφάσισε να κόψει οριστικά το αλκοόλ. «Τη μέρα που κατάλαβα ότι θα πεθάνω. Ότι δεν πάει κάπου αυτό, αυτό μόνο εκεί οδηγεί. Ήταν Αύγουστος του 1999. Δεν κοιμόμουν καθόλου. Κοιμόμουν μία ώρα και έπινα 23. Στις 7 Σεπτεμβρίου ήταν η πρώτη μέρα που δεν ήπια. Στις 7 ξύπνησα χωρίς να πονάω. Έγινε ο σεισμός. Ήταν η πρώτη φορά που μέχρι τις 3 το μεσημέρι δεν είχα πιει. Και επειδή βλέπω σύμβολα παντού, νόμιζα ότι ο σεισμός αντικατόπτριζε αυτό που συνέβαινε μέσα μου. Πίστευα ότι εγώ τον δημιούργησα. Ήμουν σίγουρος», είπε χαρακτηριστικά. «Έφυγα πρώτος από τη σχολή, άφησα όλα τα παιδιά μέσα. Δεν είχα καμία σκέψη, ήταν αντανακλαστική η αντίδραση. Μετά άκουσα ψυχολόγους να λένε ότι όταν σε έναν σεισμό φέρεσαι αλλόκοτα ως ενήλικος, συνήθως ξυπνά κάποιο παλιότερο τραύμα», κατέληξε ο ηθοποιός.