Δηλώσεις στην κάμερα της εκπομπής «Breakfast@Star» και στον δημοσιογράφο Πάνο Παπαδόπουλο έκανε ο Τάσος Ξιαρχό.
Ο γνωστός χορογράφος, σχολίασε επίσης τις πρόσφατες δηλώσεις της Κόνι Μεταξά, σχετικά με τον σύντροφό της Μάριο Καπότση, καθώς και για το απρόοπτο που συνέβη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους στο Ντουμπάι με τηΖόζεφιν.
Τάσος Ξιαρχό: Όταν η Κόνι Μεταξά ανεβάζει συνέχεια TikTok είναι καλά
«Επικοινώνησα με την Κόνι Μεταξά και όλα είναι εντάξει. Όταν την παρακολουθώ να μοιράζεται τις σκέψεις της σημαίνει ότι έχει βρει τα πατήματά της και αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα. Αν βλέπεις ότι ανεβάζει συνεχώς βίντεο στο TikTok τότε σίγουρα είναι σε καλή κατάσταση», δήλωσε οTάσος Ξιαρχό.
«Η σχέση μας με την Κόνι είναι εξαιρετική. Την αγαπώ πολύ. Κάθε φορά που επικοινωνούμε νιώθω πως δεν έχει περάσει καθόλου χρόνος από την τελευταία μας συζήτηση. Έχουμε ζήσει μοναδικές στιγμές μαζί», πρόσθεσε.
Σχετικά με τη συνάντηση τουΛευτέρη Πανταζή strong >με τονΜάριο Καπότση strong > , οT άσος Ξιαρχό strong > ανέφερε: «Είναι ευχάριστο που ο κύριος Πανταζής γεύτηκε φαγητό μαζί με τον Μάριο Καπότση κι όλοι δείχνουν να περνούν καλά».
Τέλος αναφέρθηκε στο ταξίδι του στο Ντουμπάι για τα γυρίσματα ενός νέου βίντεο κλιπ μαζί με τη Ζόζεφιν αποκαλύπτοντας μια έντονη στιγμή λόγω του Ραμαζανιού.
Στο ΝτουμπΆΙ ΜΕ ΤΗZΌΖΈΦΙΝπαραλίγο να μας συλλάβουν
«Πήγαμε στο Ντουμπαϊ για το νέο κλιπ και σχεδόν αντιμετωπίσαμε σοβαρό πρόβλημα γιατί ήταν Ραμαζάνι κι εμείς δεν το γνωρίζαμε.Περιηγούμασταν στους δρόμους όταν μας έδειχναν υποτιμητικά κι ήμασταν κοντά σε σοβαρές συνέπειες»,διηγήθηκε οT άσος Ξιαρχ ό.
