Σοβαρό ατύχημα στη Θεσσαλονίκη: 36χρονος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο
Ένας 36χρονος άνδρας κατέληξε με ελαφριά τραύματα σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, ύστερα από παράσυρση από διερχόμενο αυτοκίνητο. Ο ίδιος μοιράζεται την εμπειρία του με το newsit.gr και αναφέρει λεπτομέρειες για το περιστατικό.
Η εντυπωσιακή αυτή παράσυρση συνέβη στις (16.03.2025) λίγο μετά τις 14:00 στην οδό Αντώνη Τρίτση στον Εύοσμο. Όπως φαίνεται στο βίντεο που δημοσιεύει το newsit.gr, ο 36χρονος προσπαθούσε να διασχίσει κάθετα τον δρόμο χωρίς να ελέγξει προσεκτικά τις κατευθύνσεις κυκλοφορίας και ένα όχημα που οδηγούσε ένας 35χρονος τον χτύπησε, εκτινάσσοντάς τον στον αέρα.
Μετά την πρόσκρουση, ο άνδρας μεταφέρθηκε τραυματισμένος στο νοσοκομείο. Ακόμη σοκαρισμένος από την εμπειρία του, δήλωσε στο newsit.gr: «Δόξα τω Θεώ τη γλίτωσα με λίγα χτυπήματα. Η κατάσταση θα μπορούσε να είναι πολύ χειρότερη. Έχω υποστεί κάταγμα στο πόδι και χρειάστηκε να υποβληθώ σε χειρουργική επέμβαση αλλά είμαι καλά τώρα. Εκείνη τη στιγμή καθώς περπατούσα νόμιζα ότι το αυτοκίνητο ήταν αρκετά μακριά μου, γύρισα για να κοιτάξω προς την άλλη πλευρά και εκείνη τη στιγμή με χτύπησε. Ίσως δεν υπολόγισα σωστά την ταχύτητα του οχήματος ή μπορεί απλά αυτός να βιαζόταν.»
Ο πατέρας του θύματος προσθέτει: «Ο γιος μου παρασύρθηκε από τον οδηγό που όπως μάθαμε είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα. Πήγα κι εγώ εκεί και ζήτησα από τον αστυνομικό που έφτασε στον τόπο του συμβάντος να κάνει τεστ αλκοόλ στον οδηγό αλλά δεν το έκανε επειδή είπε ότι δεν υπήρχαν ενδείξεις μέθης.» Συνέχισε λέγοντας πως «Ευτυχώς είναι καλά αλλά θα μπορούσαν τα πράγματα να είχαν εξελιχθεί πολύ πιο άσχημα.»
