Θεοδώρα Τζάκρη: «Τώρα δεν υπάρχει συζήτηση ΠΑΣΟΚ-Δημοκρατών, αλλά είμαι βέβαιη ότι θα υπάρξει στο μέλλον»

Στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, η Θεοδώρα Τζάκρη αναφέρθηκε την Παρασκευή (26/6) στα σενάρια που τη φέρουν να μετακινείται προς το ΠΑΣΟΚ. Τόνισε με σαφήνεια ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καμία σχετική συζήτηση, αφήνοντας, ωστόσο, ανοιχτό το ενδεχόμενο για μελλοντικές πολιτικές συγκλίσεις.

Χιούμορ με… πράσινο φόντο
Με αφορμή το πράσινο φόρεμα που φορούσε, η κ. Τζάκρη σχολίασε με χιούμορ:

«Είναι Μουντιάλ και μας έχει τρελάνει όλους το Πράσινο Ακρωτήρι», δήλωσε, προσθέτοντας ότι της αρέσει «όταν τα outsider νικούν την αλαζονεία των αντιπάλων τους». Παράλληλα, σημείωσε ότι οι «θερινές πολιτικές μεταγραφές» αποτελούν πρακτική άλλων κομμάτων, με στόχο – όπως ανέφερε – να επηρεαστεί το δημοσκοπικό κλίμα.

Αναφερόμενη στα σενάρια προσέγγισης με το ΠΑΣΟΚ, υπογράμμισε ότι οι Δημοκράτες του Στέφανου Κασσελάκη θα ενδιαφερθούν για οποιαδήποτε συζήτηση μόνο εφόσον αυτή αφορά συγκλίσεις πολιτικών χώρων και όχι μεμονωμένων προσώπων. «Η επιθυμία μου θα ήταν να υπάρξει σύγκλιση πολιτικών κομμάτων. Οι χώροι μας είναι όμοροι ιδεολογικά. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καμία συζήτηση, αλλά είμαι βέβαιη ότι θα υπάρξει, είτε πριν είτε μετά τις εκλογές», κατέληξε.

Αιχμές κατά Τσίπρα
Η κ. Τζάκρη υποστήριξε επίσης ότι σήμερα συγκρούονται δύο στρατηγικές: από τη μία, η στρατηγική του Κυριάκου Μητσοτάκη που ζητά στήριξη για χάρη της σταθερότητας, και από την άλλη, η ανάγκη για «κάθαρση», την οποία – όπως εκτίμησε – οφείλουν να υπηρετήσουν οι δυνάμεις της αντιπολίτευσης.

Ερωτηθείσα ποιοι μπορούν να αναλάβουν αυτόν τον ρόλο, απάντησε ότι «Ανδρουλάκης, Κασσελάκης, σίγουρα. Και Τσίπρας και όλοι όσοι θέλουν», τονίζοντας ότι απαιτούνται συνεργασίες και όχι μόνο αριθμητικές ισορροπίες.

Παράλληλα, άσκησε κριτική στον Αλέξη Τσίπρα για τις πρόσφατες δηλώσεις του, υποστηρίζοντας ότι ο πρώην πρωθυπουργός επιχειρεί να αλλάξει στρατηγική απέναντι στον Κυριάκο Μητσοτάκη και αποδίδει τις συνεχείς εκλογικές του ήττες σε ένα σύστημα συμφερόντων που, όπως είπε, στηρίζει την κυβέρνηση.

Συγκεκριμένα, ανέφερε τα εξής:

«Να σας πω τι λέει ο κύριος Τσίπρας; “Οκτώ χρόνια χάνω από τον Μητσοτάκη. Όχι επειδή είναι έξυπνος, όμορφος, καλύτερος πολιτικός. Χάνω επειδή υπάρχει ένα πασίδηλο σύστημα συμφερόντων, μιντιακό και όχι μόνο, που τον υποστηρίζει”.»

«Λέει ο κ. Τσίπρας ότι αυτό τώρα θα αλλάξει, θα προσχωρήσει εκείνος στα συμφέροντα και αυτή τη φορά θα τον νικήσει τον Μητσοτάκη. Επειδή θα πάει με τα συμφέροντα και τα συμφέροντα θα έρθουν μαζί του», κατέληξε.