Στη Βουλή η Συζήτηση για την Άμυνα και τα Εξοπλιστικά Συστήματα
Η προ ημερησίας συζήτηση στη Βουλή σχετικά με την άμυνα και τα εξοπλιστικά προγράμματα έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον της πολιτικής σκηνής σήμερα (02.04.25).Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης άνοιξε τη συζήτηση, παρουσιάζοντας το σχέδιο του νέου προγράμματος αμυντικής πολιτικής που εκτείνεται σε 12 χρόνια.
Ακολουθούν οι ομιλίες των υπόλοιπων αρχηγών κομμάτων, με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Νίκο Ανδρουλάκη να έχει ήδη ανέβει στο βήμα. Αξιοσημείωτο είναι ότι ο πρωθυπουργός διατηρεί το δικαίωμα τριτολογίας κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας.
Προτού ξεκινήσει η συζήτηση, ο κ. Μητσοτάκης ανέλυσε τις αλλαγές που θα επιφέρει η νέα εποχή στις Ένοπλες Δυνάμεις, εστιάζοντας στις τεχνολογικές εξελίξεις και τις σύγχρονες μορφές πολέμου. Αναφέρθηκε επίσης στις σημαντικές γεωπολιτικές μεταβολές καθώς και στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να ενισχύσει την αμυντική της στρατηγική.Η συζήτηση διεξάγεται στον απόηχο δηλώσεων βουλευτών και δύο υπουργών της ΝΔ που ζητούν αυξήσεις στους μισθούς των σωμάτων ασφαλείας, αντίστοιχες με αυτές που ανακοινώθηκαν για τις Ένοπλες Δυνάμεις.
