Εορτασμός της 25ης Μαρτίου στους Αρκιούς
Σήμερα, οι κάτοικοι του απομακρυσμένου νησιού των Δωδεκανήσων, Αρκιοί, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την τελευταία παρέλαση για την επέτειο της 25ης Μαρτίου. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή μαθητών από το 13ο δημοτικό σχολείο Λάρισας και το 1ο Δημοτικό σχολείο Βούλας, καθώς στο μικρό αυτό νησί φοιτά μόνο ένας μαθητής.
Ο νεαρός μαθητής συμμετείχε στην παρέλαση αυτή με έντονα συναισθήματα, καθώς ήταν η τελευταία φορά που θα παρελάσει στον τόπο του. Η οικογένειά του προγραμματίζει να μετακομίσει στους Λειψούς λόγω του κλεισίματος του σχολείου και έτσι οι κάτοικοι των Αρκιών παρακολούθησαν την τελευταία τους παρέλαση.
Ο Άγγελος παρέλασε περήφανα αμέσως μετά τη δοξολογία για τον εορτασμό της ημέρας. Ο αντιδήμαρχος Πάτμου, Νίκος Αντωνόπουλος, απηύθυνε έκκληση σε οικογένειες με παιδιά να εξετάσουν το ενδεχόμενο μετακόμισης στο μικρό αυτό νησί των μόλις 45 κατοίκων ώστε να διατηρηθεί ζωντανός ο αγαπημένος τους τόπος.
