Αλεξάνδρα Παναγιώταρου: Η Δύσκολη Πορεία της Μέσα από την Απόρριψη και τον Συντριμμένο Εγωισμό για Έναν Άντρα

Η Αλεξάνδρα Παναγιώταρου προχώρησε σε έναν προσωπικό απολογισμό, μοιράζοντας σκέψεις για την ιδιωτική της ζωή και τις αλλαγές που έχει πραγματοποιήσει μετά τον χωρισμό της από τον Αριστομένη Γιαννόπουλο.




Η ίδια αναφέρθηκε στη μητρότητα, αποκαλύπτοντας ότι έχει προχωρήσει σε κατάψυξη ωαρίων. Παρ’ όλα αυτά, η επιθυμία της είναι να γίνει μητέρα μέσω φυσικής διαδικασίας.

Οι δηλώσεις της Αλεξάνδρας Παναγιώταρου

Σε συνέντευξή της στο κανάλι της Δήμητρας Αλεξανδράκη στο YouTube ανέφερε: «Μου έχει βγει το ένστικτο να κάνω παιδιά. Έχω κάνει κατάψυξη ωαρίων αλλά θα ήθελα να τα αποκτήσω με φυσιολογικό τρόπο. Μέσα από τα λάθη που έχω κάνει είμαι εδώ σήμερα».




Η Αλεξάνδρα Παναγιώταρου συζήτησε επίσης για τον χωρισμό τους και εξήγησε ότι η σχέση με τον Αριστομένη Γιαννόπουλο διήρκεσε επτά χρόνια. Καθώς εκείνη εξελισσόταν ως άτομο οι διαφορές μεταξύ τους έγιναν πιο εμφανείς ενώ ο πρώην σύζυγός της παρέμεινε σχεδόν αμετάβλητος. Τόνισε πάντως ότι υπάρχει μεταξύ τους μια σχέση αγάπης και αμοιβαίου σεβασμού.

«Είμαι χαρούμενη που παντρεύτηκα νωρίς»

«Είμαι χαρούμενη που παντρεύτηκα νωρίς ενώ άλλες κοπέλες δεν έχουν αυτή την εμπειρία. Νιώθω έτοιμη τώρα πια.Έχω μάθει πολλά για τη ζωή μέσα από αυτή τη σχέση», δήλωσε χαρακτηριστικά.

«Έχω βιώσει απόρριψη και με πλήγωσε»

Η Αλεξάνδρα μοιράστηκε επίσης τις εμπειρίες της σχετικά με την απόρριψη λέγοντας πως αυτό είχε σοβαρό αντίκτυπο στην ψυχική της κατάσταση αλλά αντέδρασε δυναμικά στην κατάσταση αυτή: «Έχω βιώσει απόρριψη και μου τσάκισε τον εγωισμό. Είμαι άνθρωπος που δεν μου αρέσει να μένω κάτω για πολύ χρόνο», είπε κλείνοντας.