Ανανέωση του Προγράμματος Χορήγησης Βίζας για Τούρκους Πολίτες
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μετά από πρωτοβουλία του Υπουργείου Εξωτερικών, έχει δώσει το πράσινο φως για την παράταση ενός χρόνου του προγράμματος χορήγησης βίζας βραχείας διαμονής σε νησιά του Αιγαίου. Αυτή η ανανέωση θα ισχύει από την 1η Απριλίου 2025 και αφορά τους Τούρκους πολίτες καθώς και τα μέλη των οικογενειών τους, σύμφωνα με πληροφορίες από διπλωματικές πηγές.
Η Επιτροπή εξέφρασε την ικανοποίησή της για την επιτυχημένη εφαρμογή αυτού του προγράμματος κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς και υπογράμμισε τη θετική επίδραση που είχε στην ενίσχυση των σχέσεων μεταξύ των δύο λαών.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα ελληνικά νησιά Κάλυμνος, Καστελόριζο, Κως, Λέσβος, Λέρος, Λήμνος, Ρόδος, Σάμος, Σύμη και Χίος. Επιπλέον επεκτείνεται σε δύο ακόμη προορισμούς: Πάτμο και Σαμοθράκη. Συνολικά καλύπτει έτσι 12 ελληνικά νησιά.
Η διάρκεια παραμονής με αυτή τη θεώρηση θα είναι επτά ημέρες και οι βίζες θα εκδίδονται στα σημεία εισόδου στα λιμάνια αυτών των νήσων.
