Η Άριελ Κωνσταντινίδη αποκαλύπτει την αυστηρή συμβουλή της μητέρας της για την είσοδό της στην τηλεόραση: «Δεν θα μας ξεφτιλίσεις, θα είσαι πρώτη»

Η Άριελ Κωνσταντινίδη μίλησε για την έντονη ψυχολογική πίεση που αντιμετώπισε στα πρώτα της βήματα στην τηλεόραση, τονίζοντας πώς οι προσδοκίες της μητέρας της καθόρισαν την πορεία της. Η ηθοποιός αποκάλυψε ότι η είσοδός της στον χώρο δεν πήγαζε από φιλοδοξία, αλλά από μια βαθιά προσωπική ανάγκη για επικοινωνία και ανθρώπινη επαφή.Η δήλωσή της έγινε στην εκπομπή Breakfast@Star, η οποία προβλήθηκε την Παρασκευή 26 Ιουνίου, όπου περιέγραψε λεπτομερώς την αρχή της τηλεοπτικής της διαδρομής.

Διαβάστε επίσης: Άριελ Κωνσταντινίδη: «Η σχέση μου με τη μητέρα μου ήταν δύσκολη, είχε ναρκισσιστική διαταραχή και ζούσε για την εξουσία» (Βίντεο)

Άριελ Κωνσταντινίδη: «Μπήκα από ανάγκη, όχι από φιλοδοξία»

Σχετικά με την έναρξη της καριέρας της, η ηθοποιός εξήγησε ότι η τηλεόραση δεν ήταν ποτέ προσωπικός της στόχος, αλλά προέκυψε σχεδόν τυχαία στη ζωή της.«Η είσοδός μου στον χώρο της τηλεόρασης έγινε από δική μου ανάγκη για συντροφιά. Η μητέρα μου, όμως, είχε την εξής σκέψη: «Δεν θα μας ξεφτιλίσεις, θα πας και θα είσαι πρώτη». Αυτή η πίεση ήταν εξαιρετικά αγχωτική για εμένα», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Η πίεση που τη σημάδεψε

Η Άριελ Κωνσταντινίδη στη συνέχεια ανέλυσε πώς αυτή η εμπειρία διαμόρφωσε τον χαρακτήρα και την ανθεκτικότητά της στον επαγγελματικό χώρο.«Αυτό με έκανε πολύ ανθεκτική, επιτρέποντάς μου να επιβιώνω σε όλα τα χαώδη συστήματα. Βρίσκω πάντα τον τρόπο να αναπνέω. Αντιμετώπιζα το κακοποιητικό σύστημα ως κάτι φυσιολογικό, κάτι που απαιτεί πολλά χρόνια ψυχοθεραπείας και εμβάθυνσης για να απεκδυθείς», εξομολογήθηκε.