Μήνυμα Ευαισθητοποίησης από τον Δήμο Αθηναίων για την Κλιματική Αλλαγή
Ο Δήμος Αθηναίων στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα για την ευαισθητοποίηση σχετικά με την υπερθέρμανση του πλανήτη, συμμετέχοντας στην «Ώρα της Γης». Η εκδήλωση «Ώρα της Γης 2025» θα πραγματοποιηθεί σήμερα, Σάββατο (22.3.2025), από τις 20:30 έως τις 21:30 μ.μ.
Αυτή η παγκόσμια πρωτοβουλία του WWF, που έχει ξεκινήσει από το 2007, θα περιλαμβάνει τη συμμετοχή εμβληματικών μνημείων και αξιοθέατων, οργανισμών και επιχειρήσεων καθώς και εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες σε περισσότερες από 180 χώρες σε όλο τον κόσμο. Στην Αθήνα, στο πλαίσιο αυτής της εκστρατείας, θα σβηστούν τα φώτα σε διάφορους χώρους όπως το Δημαρχιακό Μέγαρο στην πλατεία Κοτζιά, τα Δημαρχεία στις οδούς Λιοσίων και Πατησίων, η Τεχνόπολη καθώς και άλλοι σημαντικοί χώροι όπως το Μουσείο Μαρία Κάλλας.
Ο Δήμος καλεί επίσης τους κατοίκους να συμμετάσχουν στη συμβολική αυτή δράση σβήνοντας τα φώτα στα σπίτια τους για μία ώρα. Με αυτόν τον τρόπο επιθυμούν να αποστείλουν ένα ηχηρό μήνυμα υπέρ της προστασίας του πλανήτη και κατά των συνεπειών της κλιματικής αλλαγής.
Επιπλέον αξίζει να αναφερθεί ότι η «Ώρα της Γης 2025» στην Ελλάδα είναι αφιερωμένη στη θάλασσα – έναν ζωτικό παράγοντα για την ποιότητα ζωής μας αλλά και για τη διατήρηση πλήθους ειδών ζωής.Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση του WWF: «Η θάλασσα είναι το σπίτι μας, η Ιστορία μας… Αυτή είναι μια γεύση μόνο από το πλούσιο μωσαϊκό της ελληνικής θάλασσας». Οι μοναδικοί κάτοικοί της περιλαμβάνουν φάλαινες φυσητήρες και χελώνες Caretta caretta ενώ οι παραλίες προσφέρουν αμέτρητους προορισμούς για όλους.
