«Ευχάριστα Νέα: Η Ανθή Βούλγαρη Γέννησε Ένα Υγιέστατο Αγοράκι – Οι Στιγμές Χαράς από τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο»

Η Ανθή Βούλγαρη υποδέχθηκε το πρώτο της παιδί, όπως ανακοίνωσε νωρίς το πρωί της Τετάρτης (12/3) ο συνεργάτης της Ιορδάνης Χασαπόπουλος, στην αρχή της εκπομπής του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA».

Ανθή Βούλγαρη: Γέννησε ένα υγιές αγοράκι

Η Ανθή Βούλγαρη είναι πλέον μητέρα ενός υγιέστατου αγοριού σύμφωνα με τον στενό φίλο και συνεργάτη της Ιορδάνη Χασαπόπουλο.

Όπως ανέφερε ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος όλα εξελίχθηκαν ομαλά για την Ανθή Βούλγαρη και έτσι «έφερε στον κόσμο τον πρίγκιπάς της».



Glomex Player(40599x1hkkig7d8l, v-d8dzapxu7qv5)