Η Ανθή Βούλγαρη υποδέχθηκε το πρώτο της παιδί, όπως ανακοίνωσε νωρίς το πρωί της Τετάρτης (12/3) ο συνεργάτης της Ιορδάνης Χασαπόπουλος, στην αρχή της εκπομπής του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA».
Ανθή Βούλγαρη: Γέννησε ένα υγιές αγοράκι
Η Ανθή Βούλγαρη είναι πλέον μητέρα ενός υγιέστατου αγοριού σύμφωνα με τον στενό φίλο και συνεργάτη της Ιορδάνη Χασαπόπουλο.
Όπως ανέφερε ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος όλα εξελίχθηκαν ομαλά για την Ανθή Βούλγαρη και έτσι «έφερε στον κόσμο τον πρίγκιπάς της».
