Φρικτό τροχαίο στο Λεβίδι Αρκαδίας: «Η γυναίκα είχε κόψει τη μηριαία φλέβα και κατέληξε» αποκαλύπτει αυτόπτης μάρτυρας

Σοκαριστική περιγραφή αυτόπτη μάρτυρα από το τροχαίο στο Λεβίδι

Η αναφορά του φαρμακοποιού που παρακολούθησε το τραγικό συμβάν που έλαβε χώρα χθες (26.04.2025) στην περιοχή του Λεβιδίου στην Αρκαδία είναι συγκλονιστική, καθώς μια 70χρονη γυναίκα έχασε τη ζωή της και άλλοι δύο άνθρωποι τραυματίστηκαν σοβαρά.

«Βγήκα να δω αν οι άνθρωποι είναι καλά, δεν ήθελα να τους μετακινήσω», δήλωσε ο Βασίλης Γκιντώνης, ο φαρμακοποιός που βρέθηκε μπροστά στο δυστύχημα και μοιράστηκε τις εμπειρίες του στην εκπομπή «Εξελίξεις Τώρα» με τη Νατάσα Γιάμαλη σήμερα (27.04.2025).

Όπως ανέφερε, βγήκε από το φαρμακείο σοκαρισμένος για να διαπιστώσει τι είχε συμβεί και κρατούσε το κεφάλι του με απογοήτευση μπροστά σε αυτό που αντίκριζε. «Ευτυχώς είμαι καλά», πρόσθεσε με ανακούφιση στην κάμερα του MEGA και συνέχισε: «Άκουσα τα τζάμια του φαρμακείου να σπάνε, είδα καπνούς και σκόνη από τα δύο αυτοκίνητα καθώς οι επιβάτες βρίσκονταν μέσα τους και αμέσως κάλεσα ασθενοφόρα για βοήθεια».

«Δεν ήθελα να τους μετακινήσω», επανέλαβε ο φαρμακοποιός προς τον κόσμο που είχε συγκεντρωθεί γύρω από την σκηνή, προειδοποιώντας ότι θα μπορούσαν να επιδεινώσουν την κατάσταση των θυμάτων εάν είχαν εσωτερικές αιμορραγίες. Η γυναίκα είχε υποστεί σοβαρό τραυματισμό στη μηριαία αρτηρία και τελικά κατέληξε», τόνισε.

Αξιοσημείωτο είναι ότι το θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε όταν ένα αυτοκίνητο οδηγούμενο από έναν 83χρονο εισήλθε ανάποδα στην πλατεία Λεβιδίου, ενώ η σωστή είσοδος απαιτεί κυκλική πορεία αντί άμεσης προσέγγισης. Το όχημά του συγκρούστηκε με μεγάλη ταχύτητα σε σταθμευμένο αγροτικό έξω από το φαρμακείο προκαλώντας τον τραυματισμό τόσο στον ίδιο όσο και στον οδηγό του αγροτικού, ενώ η σύζυγος του ηλικιωμένου οδηγού σκοτώθηκε κατά την πρόσκρουση.

Η δύναμη της σύγκρουσης ήταν τέτοια ώστε το αγροτικό πέρασε μέσα από τη βιτρίνα του φαρμακείου.