Μία διαφορετική πολιτική συζήτηση πραγματοποιείται το βράδυ της Δευτέρας, καθώς ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, συμμετέχει σε ζωντανή εκπομπή του Στέφανου Κασσελάκη στο YouTube. Την πρωτοβουλία γνωστοποιεί με ανακοίνωσή του το κόμμα «ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ», επισημαίνοντας ότι η συζήτηση επικεντρώνεται σε ζητήματα που αφορούν τον χώρο της Υγείας. Το newsletter του webreporter καθημερινά στο inbox σου. Κάνε εγγραφή εδώ. Ο Στέφανος Κασσελάκης αναφερόμενος στους επικριτές της πρόσκλησης στο υπουργό Υγείας, υποστήριξε ότι η Αριστερά έδωσε πολλούς αγώνες για να μπορεί να υπάρχει διάλογος στην πολιτική ζωή του τόπου. Ο Στέφανος Κασσελάκης αναφέρθηκε στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, αλλά και στις υποδομές των δομών της χώρας ότι βρίσκεται σε ένα πολύ καλό επίπεδο. Αλλά όπως σε κάθε χώρα υπάρχουν και θετικά και αρνητικά. Ο υπουργός Υγείας συνέκρινε το σύστημα υγείας των Ηνωμένων Πολιτειών με αυτό της Ελλάδας, με τον Στέφανο Κασσελάκη να απαντάει ότι υπάρχουν ομοσπονδιακές κλινικές, αλλά κατά βάση οι πολίτες χρειάζεται να αγοράσουν ιδιωτική ασφάλεια ώστε να έχουν ιατρική κάλυψη. Οι δύο πολιτικοί συμφώνησαν στην έλλειψη ιατρικό και νοσηλευτικού προσωπικού, με τον Άδωνι Γεωργιάδη να αναφέρει ως το μεγαλύτερο πρόβλημα της Υγείας είναι η έλλειψη νοσηλευτών. Για την μεγάλη αναμονή στα ραντεβού, ο Άδωνις Γεωργιάδης υποστήριξε ότι πλέον μέσω του διαδικτύου μπορεί να βρει ραντεβού μέσα μόλις σε λίγες ημέρες. «Το φακελάκι υπάρχει, δεν λέω ότι δεν υπάρχει. Δεν υπάρχει μόνο στην Ελλάδα. Πριν από λίγες ημέρες ανέβασα στο Twitter μου την έκθεση της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας στην Ελβετία που έλεγε ότι το φακελάκι στα νοσοκομεία της Ελβετίας είναι κανόνας. Σε όλα τα νοσοκομεία. Σε όλη την Ελβετία. Θέλω να πω μη νομίζουμε ότι είναι καμία ελληνική εφεύρεση. Εγώ το σιχαίνομαι προσωπικά. Πιστεύω ότι ο τρόπος να το αντιμετωπίσουμε είναι οι μεταρρυθμίσεις που ήδη κάνουμε. (…)», τόνισε ο υπουργός Υγείας. Από την πλευρά του ο Στέφανος Κασσελάκης ανέφερε ότι θα έπρεπε να αμείβονται οι γιατροί με βάση τους μισθούς της αγοράς του ιδιωτικού τομέα.
