Δήλωση του Δημάρχου Πειραιά για την Υπόθεση Λυγγερίδη
Ο Γιάννης Μώραλης, Δήμαρχος Πειραιά, αντέδρασε στο παραπεμπτικό βούλευμα του Δικαστικού Συμβουλίου σχετικά με την υπόθεση Λυγγερίδη, δηλώνοντας: «Παραμένω προσηλωμένος στο έργο μου ως Δήμαρχος Πειραιά και με ακόμα μεγαλύτερη ένταση, μαζί με τους συνεργάτες μου και συμμάχους τους πολίτες, θα εργαστούμε ώστε να συνεχιστεί η πανθομολογούμενη ανάπτυξη και βελτίωση του Πειραιά, η οποία συντελείται τα 11 τελευταία χρόνια».
Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Δεν με εξέπληξε η σημερινή απόφαση της παραπομπής μου για πλημμέλημα. Από τον περασμένο Νοέμβριο που κλήθηκα αρχικά να καταθέσω μέχρι σήμερα, έχω κατανοήσει πλήρως αυτό που στην αρχή απέρριπτα αφελώς: ότι εκείνοι που προανήγγειλαν τα γεγονότα μήνες πριν έχουν άμεση σχέση με αυτούς που τα εκτέλεσαν. Αυτό εκθέτει τη Δικαιοσύνη για μια ακόμη φορά.»
Ο δήμαρχος τόνισε πως δεν επιθυμεί να συμμετάσχει σε παιχνίδια εξυπηρέτησης συμφερόντων και υπογράμμισε τη δέσμευσή του στην καθαρότητα της δημόσιας και ιδιωτικής του ζωής. «Πιστεύω βαθιά στη Δημοκρατία και εμπιστεύομαι τους έντιμους εκπροσώπους της», είπε χαρακτηριστικά.
Κατέληξε λέγοντας ότι είναι σίγουρος πως τελικά θα υπάρξει δικαίωση τόσο γι’ αυτόν όσο και για τα μέλη της διοίκησης του Ολυμπιακού. Αναρωτήθηκε επίσης αν αυτοί που παρήγγειλαν την υπόθεση έχουν καθαρή τη συνείδησή τους όπως ο ίδιος κι εξέφρασε απορία γιατί οι πολίτες έχουν χάσει την εμπιστοσύνη τους στη Δικαιοσύνη.
«Η αλήθεια πάντα κερδίζει», κατέληξε ο Γιάννης Μώραλης.
