Συνάντηση Γιώργου Γεραπετρίτη με Χακάν Φιντάν στις Βρυξέλλες
Ο Έλληνας Υπουργός Εξωτερικών,Γιώργος Γεραπετρίτης,είχε συνάντηση την Πέμπτη (3/4) με τον Τούρκο ομόλογό του,Χακάν Φιντάν. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Συνόδου των Υπουργών Εξωτερικών του NATO που διεξάγεται στις Βρυξέλλες. Όπως αναφέρουν διπλωματικές πηγές, οι δύο υπουργοί αντάλλαξαν απόψεις σχετικά με τις εξελίξεις στις διατλαντικές σχέσεις καθώς και για σημαντικά διεθνή και περιφερειακά ζητήματα.
Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της συζήτησης τέθηκαν οι βάσεις για τα επόμενα βήματα στον ελληνοτουρκικό διάλογο. Συγκεκριμένα, αναφέρθηκαν στο προσεχές Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας που θα λάβει χώρα μετά το Πάσχα σε ημερομηνία που θα καθοριστεί σύμφωνα με τα προγράμματα των δύο ηγετών.
📍Βρυξέλλες
Η συνάντηση του ΥΠΕΞ Γιώργου Γεραπετρίτη με τον Τούρκο ΥΠΕΞ Χακάν Φιντάν έγινε στο πλαίσιο της Συνόδου των Υπουργών Εξωτερικών του NATO 📍Brussels
FM George Gerapetritis met with Türkiye FM, hakan Fidan…
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης εξετάστηκε επίσης η διοργάνωση μιας ελληνικής επιχειρηματικής αποστολής στην Κωνσταντινούπολη που έχει προγραμματιστεί για τις 8-9 Μαΐου 2025. Τέλος, συμφωνήθηκε ότι η επόμενη συνάντηση των δύο υπουργών θα γίνει κατά την άτυπη Σύνοδο Υπουργών Εξωτερικών των κρατών-μελών του ΝΑΤΟ στις 14 και 15 Μαΐου.
