Στο Δρομοκαΐτειο νοσηλεύεται ο δράστης των επιθέσεων στο Κορωπί
Από χθες το απόγευμα (02.04.25), ο 51χρονος που φέρεται να προχώρησε σε επιθέσεις με κατσαβίδι στο Κορωπί, βρίσκεται υπό φρούρηση στο Δρομοκαΐτειο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο. Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος, κατά τη διάρκεια συνέντευξης στον ΑΝΤ1 το πρωί της Πέμπτης, η μεταφορά του δράστη πραγματοποιήθηκε ύστερα από συνεργασία μεταξύ των γιατρών του ΚΑΤ και του Δρομοκαϊτείου.
Ωστόσο, σύμφωνα με τον κ. Γιαννάκο, οι ιατροί που εξέτασαν τον 51χρονο δεν διαπίστωσαν κάποια ενεργή ψυχοπαθολογία που να δικαιολογεί την παραμονή του στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο της Αττικής. Ο ίδιος φαίνεται να δηλώνει αμετανόητος για τις πράξεις του και υποστήριξε ότι θα επαναλάμβανε την ενέργεια αν είχε την ευκαιρία, επικαλούμενος ότι ένας από τους πολίτες ήταν γείτονάς του που συχνά άφηνε σκουπίδια μπροστά από το σπίτι του και ότι ένας άλλος επιβάτης λεωφορείου τον είχε ενοχλήσει.
Παρά τις δηλώσεις αυτές όμως,οι δύο πολίτες που δέχτηκαν επίθεση δεν φαίνεται να γνωρίζουν προσωπικά τον 51χρονο.
Τα τελευταία 24ωρα έχουν έρθει στην επιφάνεια πολλές πληροφορίες σχετικά με το παρελθόν του δράστη. Ειδικότερα,αναφέρεται ότι είχε καταδικαστεί για βιασμό της αρραβωνιαστικιάς του το 1999 και συμμετείχε σε ένοπλη ληστεία το 2005.
