«Μαίρη Σταυρακέλη: Η συγκλονιστική της δήλωση για την Χρύσα Σπηλιώτη – “Περιμένω να την ακούσω στο τηλέφωνο”»

Η Μαίρη Σταυρακέλη συμμετείχε σε μια συνέντευξη στην εκπομπή «Πάμε Δανάη», όπου μοιράστηκε τις σκέψεις της σχετικά με την εμπειρία της στη σειρά «Αρχελάου 5», η οποία μεταδόθηκε από την ΕΡΤ.Η γνωστή ηθοποιός δεν περιορίστηκε μόνο στο τηλεοπτικό της έργο, αλλά και στην τραγική απώλεια της φίλης και συναδέλφου της, Χρύσας Σπυλιώτη, που χάθηκε στη φωτιά στο Μάτι.


Οι δηλώσεις της Μαίρης Σταυρακέλη για τη Χρύσα Σπυλιώτη που έχει φύγει από τη ζωή

«Ήταν ένας εξαιρετικός χώρος με υπέροχους συνεργάτες σε δύσκολες περιόδους. Πλήγμα χωρίς λόγο» δήλωσε αρχικά η Μαίρη Σταυρακέλη.

«Το “Καρέ της Ντάμας” ήταν μία ευτυχής συγκυρία γιατί ήμουν με πολύ αγαπημένους ανθρώπους. Από τη Χρύσα δεν θυμάμαι τίποτα συγκεκριμένο επειδή θεωρώ ότι αυτό που συνέβη ήταν σαν ένα έργο. Πιστεύω ότι θα πάρω ένα τηλέφωνο και θα είναι ακόμα εδώ» εξομολογήθηκε συγκινημένη η ηθοποιός.

Ο χρόνος που περνά την ενοχλεί καθώς υπάρχουν στιγμές που δεν μπορεί να ανακαλέσει.

«Θα ήθελα να είμαι ξανά στα είκοσι μου χρόνια… Όλοι επιθυμούν μέσω μιας επέμβασης να επιστρέψουν όπως ήταν νεότεροι. Οι φίλοι μου λένε ότι είμαι “τρελή” και απολαμβάνω πολύ» πρόσθεσε η Μαίρη Σταυρακέλη.