Η Μαρία Αλιφέρη, κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στην εκπομπή «Καλημέρα είπαμε;» το πρωί της 15ης Μαρτίου, μοιράστηκε τους λόγους που την οδήγησαν να μην παντρευτεί ποτέ και να μην αποκτήσει παιδιά.
Παρόλο που είχε λάβει προτάσεις για γάμο, η ηθοποιός παραδέχτηκε ότι δεν ένιωσε ποτέ πως είχε βρει τον κατάλληλο σύντροφο για να κάνει αυτό το βήμα. Επίσης τόνισε ότι δεν αισθάνθηκε την επιθυμία να γίνει μητέρα με τον παραδοσιακό τρόπο.
Αντιθέτως, η Μαρία Αλιφέρη βίωνε τη μητρότητα μέσω της σχέσης της με τους μαθητές της και αυτοχαρακτηρίστηκε ως «μάνα – παιδαγωγός».
Οι δηλώσεις της Μαρίας Αλιφέρη
Η Μαρία Αλιφέρη δήλωσε ότι δεν επιθυμούσε ποτέ τον γάμο παρά τις προτάσεις που δέχθηκε από διάφορους ανθρώπους.
Συγκεκριμένα ανέφερε: «Ο γάμος δεν μπορεί να δικαιώσει την αγάπη και τον έρωτα· είναι απλώς μια προϋπόθεση του γάμου. Ποτέ δεν πλησίασα αυτήν την ιδέα παρόλο που υπήρχαν προτάσεις. Η ψυχή σου θα πρέπει να βλέπει μια κατεύθυνση μπροστά και μια αίσθηση σύνδεσης. Ο έρωτας έχει ημερομηνία λήξης – το λένε και οι ειδικοί στην ψυχική υγεία. Πόσο διαρκεί; Αν αυτό το συναίσθημα δεν έχει βάθος τότε ούτε ο γάμος έχει νόημα».
Η ηθοποιός εξήγησε επίσης πως ποτέ δεν ένιωσε την ανάγκη να αποκτήσει δικό της παιδί λέγοντας: «Δεν υπήρξε κανένα άτομο με το οποίο ήθελα πραγματικά να παντρευτώ. Δεν είχα μητρικά ένστικτα όπως άλλες γυναίκες ίσως έχουν. Από μικρή ήθελα πολλά παιδιά – θυμάμαι όταν ήμουν κοριτσάκι στα 12 μου σκεφτόμουν πόσο πλούσια θα ήθελα να γίνω ώστε να μπορώ να υιοθετήσω παιδιά από όλο τον κόσμο και να τα μεγαλώσω σωστά ώστε αργότερα αυτά ν’ αντιμετωπίσουν τη ζωή με αυτοπεποίθηση. Τελικά όμως η ζωή μου έφερε πολλούς μαθητές κοντά μου αντί για δικά μου παιδιά… Συγνώμη αν φαίνεται περίεργο αλλά νιώθω περισσότερο σαν μάνα – παιδαγωγός παρά σαν βιολογική μητέρα».
