Οι κάτοικοι της Μεσσηνίας εντυπωσιάστηκαν από την έκταση της παραγωγής και χάρηκαν με την ευκαιρία να γνωρίσουν τον Ματ Ντέιμον καθώς και άλλους διάσημους ηθοποιούς.
Μετά από εβδομάδες γυρισμάτων για την επική ταινία «Οδύσσεια»,που σκηνοθετεί ο βραβευμένος Κρίστοφερ Νολαν,ο Ματ Ντέιμον και οι υπόλοιποι συντελεστές αναχώρησαν χθες Κυριακή από το αεροδρόμιο της Καλαμάτας.
Η δήλωση του Ματ Ντέιμον
«Περάσαμε υπέροχα» δήλωσε ο Ματ Ντέιμον, εκφράζοντας τη χαρά του για τη διαμονή του στη Μεσσηνία, όπου δοκίμασε παραδοσιακά ελληνικά φαγητά. «Κάναμε εξαιρετική δουλειά για την ταινία», πρόσθεσε.
Στην παραγωγή συμμετείχαν περίπου 300 κάτοικοι της περιοχής. Τα επόμενα γυρίσματα θα διεξαχθούν στη Σικελία.
Η αναχώρηση του ηθοποιού
Κατά τη διάρκεια της αποχώρησης τους, οι Ματ Ντέιμον και οι συνεργάτες του είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με το κοινό και να τραβήξουν τις τελευταίες σέλφι.
