Η Ματίνα Νικολάου μίλησε στην εκπομπή «Breakfast@Star» και στον Γιώργο Βιολέντη, με αφορμή τη συμμετοχή της στη θεατρική παράσταση «Ο Αλέκος βγήκε από τον παράδεισο». Η αναγνωρισμένη ηθοποιός μίλησε για τον ρόλο της στο έργο, το οποίο είναι αφιερωμένο στη ζωή και το έργο του Αλέκου Σακελλάριου, ενώ παράλληλα αναφέρθηκε στα επαγγελματικά της σχέδια για την επερχόμενη τηλεοπτική σεζόν.
Ματίνα Νικολάου: «Η τηλεόραση μου λείπει»
Αρχικά, η Ματίνα Νικολάου εστίασε στην παράσταση όπου πρωταγωνιστεί, αποκαλύπτοντας ότι υποδύεται τις πιο σημαντικές γυναικείες φιγούρες που σημάδεψαν τη ζωή του σπουδαίου δημιουργού. «Ο κόσμος θα απολαύσει την παράσταση και θα μάθει πολλά πράγματα για τη ζωή του Αλέκου Σακελλάριου. Στην παράσταση ενσαρκώνω όλες τις γυναίκες που πέρασαν από τη ζωή του και τον στιγμάτισαν».
Στη συνέχεια, έκανε λόγο για την τηλεόραση, παραδεχόμενη ότι της έχει λείψει, αν και ακόμη δεν έχει καταλήξει σε κάποια τηλεοπτική συνεργασία για τη νέα σεζόν. «Το θέατρο κατέχει την πρώτη θέση στην καρδιά μου. Η τηλεόραση μου λείπει, θα έρθει κάποια στιγμή. Δεν έχω κλείσει κάτι τηλεοπτικά για τη νέα σεζόν. Με ενδιαφέρει να συμμετάσχω σε ένα σίριαλ και να αναλάβω έναν δραματικό ρόλο».
«Διανύω μια πολύ όμορφη περίοδο»
Η ηθοποιός δεν απέφυγε τις ερωτήσεις σχετικά με την προσωπική της ζωή και αποκάλυψε ότι αυτή την περίοδο απολαμβάνει την καθημερινότητά της, έχοντας επιλέξει να αφιερώσει χρόνο στον εαυτό της και στους αγαπημένους της ανθρώπους. «Διανύω μια πολύ όμορφη περίοδο, έχω πάρει τον χρόνο μου. Περνάω υπέροχα με τον γιο μου και το σκυλάκι μου».
