«Μαζική Έξοδος Πάσχα: Πάνω από 30.000 εκδρομείς φεύγουν από την Αττική – Γεμάτα τα πλοία και τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ»

Η Αττική αδειάζει καθώς οι εκδρομείς αναχωρούν για το Πάσχα

Καθώς οι ώρες περνούν, η Αττική αποκτά μια ερημωμένη εικόνα. Η έξοδος των εκδρομέων για τις γιορτές του Πάσχα κορυφώνεται σήμερα, με τα λιμάνια της πρωτεύουσας να γεμίζουν από πλήθος κόσμου. Τα λεωφορεία από τους σταθμούς των ΚΤΕΛ φεύγουν συνεχώς και τα διόδια γύρω από το λεκανοπέδιο υποδέχονται καθημερινά χιλιάδες οχήματα.

Σήμερα είναι Μεγάλη Πέμπτη (17.04.2025) και λόγω της αυξημένης κίνησης που προκύπτει από τη μεγάλη έξοδο, αναμένονται τουλάχιστον 22.190 επιβάτες να αποχωρήσουν από το λιμάνι του Πειραιά. Από αυτό το λιμάνι έχουν προγραμματιστεί 20 δρομολόγια προς τις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα και την Κρήτη, καθώς πολλοί εκδρομείς έχουν επιλέξει νησιώτικους προορισμούς για τις γιορτές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κυκλοφορία στους δρόμους γύρω από το λιμένα του Πειραιά είναι έντονα αυξημένη και οι ταξιδιώτες καλό θα ήταν να είναι υπομονετικοί τόσο στην πρόσβαση στις πύλες όσο και κατά την επιβίβαση στα γεμάτα πλοία.

Κατάσταση κυκλοφορίας στο λιμένα του Πειραιά

“Στο «κόκκινο» η κίνηση γύρω από το λιμάνι του Πειραιά”

Aπό τη Ραφήνα θα αποπλεύσουν γεμάτα 10 πλοία με επιπλέον τέσσερα δρομολόγια προς Μαρμάρι, ενώ αναμένονται περίπου 9.800 επιβάτες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Aπό τον Λαυρίου θα πραγματοποιηθούν επίσης δέκα αποπλοι με συνολικά περίπου δύο χιλιάδες οκτακόσιους σαράντα τρεις (2.843) επιβάτες.

Το Λιμενικό Σώμα έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να διευκολύνει τους ταξιδιώτες και συνιστά στους εκδρομές να φθάνουν νωρίτερα στην αποβάθρα αναχώρησης των πλοίων για καλύτερη εξυπηρέτηση.

Mάλιστα μόνο τη Μεγάλη Τετάρτη έφυγαν συνολικά δεκαέξι (16) πλοία μεταφοράς οχημάτων με περισσότερους από δεκαοκτώ χιλιάδες πεντακόσιους πενήντα οχτώ (18.558) επιβάτες που ταξίδεψαν μέσω αυτού του κόμβου.

Aποχωρούν μαζικά οι Αθηναίοι εκδρομές / Φωτογραφία Eurokinissi / ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

Kίνηση στα ΚΤΕΛ

Mε πληρότητα στο μέγιστο φεύγουν όλα τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ τόσο απ’ τον σταθμό στον Κηφισό όσο κι απ’ αυτόν στη Λιοσίων. Ο ημερήσιος αριθμός δρομολογίων προβλέπεται ότι θα αγγίξει τα διακόσια ογδόντα (280). Από την περασμένη Παρασκευή μέχρι το Μεγάλο Σάββατο αναμένεται ότι πάνω από εκατό χιλιάδες (100.000) άνθρωποι θα έχουν φύγει μόνο απ’ τον σταθμό των ΚΤΕΛ της Αθήνας.

Sύμφωνα με συγκριτικά στοιχεία σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας, παρατηρείται αύξηση κατά είκοσι ποσοστιαίες μονάδες στους εκδρομές που διάλεξαν να ταξιδέψουν μέσω των ΚΤΕΛ προς τους πασχαλινούς προορισμούς.

Kίνηση στις εθνικές οδούς

Aπό πλευράς αυτοκινήτων περισσότεροι από εξήντα χιλιάδες (60.000) οδηγοί πέρασαν απ’ τα διόδια Ελευσίνας και Αφιδνών μεταξύ έξι η ώρα το πρωί της Μεγάλης Τρίτης έως έξι η ώρα της Μαγικής Τετάρτης.
Ωστόσο λόγω αυτού έχει δημιουργηθεί συμφόρηση στη λεωφόρο Αθηνών στο ύψος Σκαραμαγκά όπου η κατάσταση είναι κρίσιμη.
Δείτε παρακάτω την κίνηση στη λεωφόρο λίγο μετά τις πρώτες πρωινές ώρες: