Αντιδράσεις Βουλευτή Νίκης για Έργα Τέχνης
Η καταγγελία για αντικοινοβουλευτική συμπεριφορά και η μείωση της βουλευτικής αποζημίωσης του Νίκου Παπαδόπουλου από τη Νίκη δεν φαίνεται να τον έχουν συνετίσει, μετά την καταστροφή έργων σε έκθεση στην Εθνική Πινακοθήκη που θεωρεί ότι προσβάλλουν τα θρησκευτικά του αισθήματα. Ο βουλευτής εμφανίζεται αμετανόητος και προκλητικός, συγκρίνοντας την επίμαχη έκθεση με «χειρότερο έγκλημα» από το δυστύχημα στα Τέμπη που κόστισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους, κυρίως νέους.
«Οι ορθόδοξοι χριστιανοί στην Ελλάδα είμαστε υπό διωγμό», δήλωσε στο MEGA. «Εγώ ως βουλευτής εκδιώχθηκα. Δεν βλέπω κανένα συνάδελφό μου που έχει εμπλακεί σε σοβαρές κατηγορίες όπως δολοφονίες ή υποκλοπές να ζητάει άρση ασυλίας. Ακόμη και ο Καραμανλής δεν ζητάει κάτι τέτοιο παρά τις σοβαρές κατηγορίες εναντίον του», πρόσθεσε ο Παπαδόπουλος. «Ας μου πάρουν τα πάντα, δεν με ενδιαφέρει. Θα αγωνιστώ μέχρι τέλους για την Ελλάδα και την πίστη μας», τόνισε.
Ο ίδιος υπογράμμισε: «Ως ορθόδοξος χριστιανός όχι μόνο δεν μετανοιώνω αλλά θεωρώ ότι αυτό είναι έγκλημα ισάξιο των γεγονότων στα Τέμπη και ίσως χειρότερο».Όπως είπε χαρακτηριστικά: «Θα ήθελα να τα πετάξουν στην τουαλέτα γιατί εκεί ανήκουν».
Βουλευτής Νίκης – Νίκος Παπαδόπουλος: “Δεν είναι έργα τέχνης, είναι σκουπίδια”
Στην εμφάνισή του στον ΑΝΤ1 σήμερα, χαρακτήρισε τα επίμαχα έργα ως “σκουπίδια”. «Ήταν μια αντίδραση εν θερμώ,αλλά αυτό δεν είναι το συνηθισμένο μου ύφος»,παραδέχθηκε αρχικά. Στη συνέχεια επεσήμανε: «Δεν πρέπει να μιλάμε για έργα τέχνης όταν πρόκειται για “κουρελοεργασίες”». Αναφέρθηκε επίσης στη διαφορά μεταξύ δημόσιων και ιδιωτικών εκθέσεων: «Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα αν ο συγκεκριμένος καλλιτέχνης παρουσίαζε τη δουλειά του σε ιδιωτική γκαλερί αλλά όχι στην Εθνική Πινακοθήκη που χρηματοδοτείται από τον ελληνικό λαό».
«Ως βουλευτής κρατήθηκα παράνομα για 6 ώρες ενώ υπήρχαν 104 θύματα στο Μάτι χωρίς καμία δίωξη εναντίον τους», σημείωσε επίσης αναφερόμενος στη δικαιοσύνη της κυβέρνησης Μητσοτάκη.
