Ο Μαργαρίτης Σχοινάς απέδωσε φόρο τιμής στην οικογένεια Γιακουμάκη, παραδίδοντας το πτυχίο του Βαγγέλη

Με ιδιαίτερη συγκίνηση και αίσθημα ευθύνης, ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μαργαρίτης Σχοινάς, παρέδωσε σήμερα Παρασκευή (26/6), στη μητέρα του αδικοχαμένου φοιτητή Βαγγέλη Γιακουμάκη, Μαρία Γιακουμάκη, το πτυχίο του γιου της από τη Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων.

Κατά την υποδοχή της στο Υπουργείο, ο κ. Σχοινάς χαρακτήρισε την πράξη αυτή ως «οφειλόμενο ηθικό χρέος της Πολιτείας προς τη μνήμη του Βαγγέλη Γιακουμάκη και την οικογένειά του». Παράλληλα, εξέφρασε τη βαθιά του ευχή η τραγική υπόθεση του Βαγγέλη να αποτελέσει «το τελευταίο περιστατικό που συνδέεται με ανάλογες συμπεριφορές», στέλνοντας ένα ισχυρό μήνυμα αποτροπής.
Το πτυχίο, που αποτελεί ένα συμβολικό αλλά ουσιαστικό αποτύπωμα των σπουδών του Βαγγέλη, είχε παραληφθεί από τον Υπουργό την προηγούμενη Τετάρτη, στο πλαίσιο τελετής που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της Γαλακτοκομικής Σχολής Ιωαννίνων.


Στη συγκινητική συνάντηση παρευρέθηκαν επίσης ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης, Κωστής Χατζηδάκης, και ο Βουλευτής Ρεθύμνου, Γιάννης Κεφαλογιάννης, άτομα που συνδέονται με μακροχρόνια φιλική σχέση με την οικογένεια Γιακουμάκη, τονίζοντας τη σπουδαιότητα της στήριξης και της συμπαράστασης.