ΠΑΣΟΚ για την παραίτηση Δοξιάδη: Ο «επικοινωνιακός αέρας» της Κυβέρνησης διαλύθηκε σε λιγότερες από 48 ώρες!

Η «επικοινωνιακή ανανέωση» που υποτίθεται ότι θα σηματοδοτούσε μια νέα αρχή, δεν κατάφερε να διαρκέσει ούτε δύο ημέρες. Η προχειρότητα στις αποφάσεις και η απουσία στρατηγικού σχεδίου αποκαλύπτουν τα αδιέξοδα της κυβέρνησης», επισημαίνει το Γραφείο Τύπου του ΠΑΣΟΚ, σχολιάζοντας την παραίτηση του Αρίστου Δοξιάδη από τη νέα κυβερνητική ομάδα. «Η σύνθεση του υπουργικού συμβουλίου είχε ήδη δείξει από την αρχή τα περιορισμένα περιθώρια της, καθώς επικεντρώθηκε σε εσωτερικές ρυθμίσεις και στην ανακύκλωση αποτυχημένων πολιτικών προσώπων», σημειώνει η Χαριλάου Τρικούπη.

«Απόψε ήρθε και η ξαφνική παραίτηση του υφυπουργού Έρευνας και Καινοτομίας Αρίστου Δοξιάδη, μετά από δημοσιεύματα που σχετίζονταν με τις δραστηριότητές του. Ο “επικοινωνιακός αέρας” της δήθεν επανεκκίνησης δεν κράτησε ούτε 48 ώρες. Η προχειρότητα στις επιλογές και η έλλειψη πολιτικού σχεδίου αναδεικνύουν τα κυβερνητικά αδιέξοδα», προσθέτει το Γραφείο Τύπου του ΠΑΣΟΚ.

«Η κυβέρνηση υπό τον κ. Μητσοτάκη έχει εξαντλήσει όλες τις δυνατότητές της. Όσο παραμένουν στην εξουσία, απλώς κατασπαταλούν τους πόρους της χώρας», καταλήγει η Χαριλάου Τρικούπη.