ΠΑΣΟΚ: Σάλος με την Μπατζελή – Παραπέμπεται στην Επιτροπή Δεοντολογίας για προσβολή του προεδρικού αξιώματος!

Η Κατερίνα Μπατζελή παραπέμφθηκε για την Μεγάλη Τρίτη σε τακτική συνεδρίαση της επιτροπής δεοντολογίας του ΠΑΣΟΚ, κατηγορούμενη για προσβολή και μομφή προς τον πρόεδρο του κόμματος. Τα μέλη της μειοψηφίας στο όργανο ζήτησαν να ληφθεί άμεσα απόφαση ώστε το ζήτημα να μην παρατείνεται και να προκαλεί ζημιά στην παράταξη.

Ωστόσο, η πρόταση αυτή δεν έγινε αποδεκτή από τα 8 μέλη της πλειοψηφίας. Αξιοσημείωτο είναι ότι η αφορμή για την παραπομπή προήλθε από τη συνέντευξη που έδωσε η Κατερίνα Μπατζελή στο Blue Sky, όπου εξέφρασε τις ενστάσεις της σχετικά με την ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ που αφορούσε τους Σωκράτη Φάμελλο και Νίκο Παππά, χαρακτηρίζοντας τη δήλωση ως «αιχμηρή», «τοξική» και «λανθασμένη» εκ μέρους της Χαριλάου Τρικούπη.

«Αυτή η τελευταία ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ θεωρώ ότι είναι αιχμηρή,τοξική και λανθασμένη δήλωση. Όπως επίσης τοξικό είναι ότι ο κ. Παππάς ανέφερε πως κάποιος τραβάει τον κ. Ανδρουλάκη από το δεξί του πέτο»,τόνισε μεταξύ άλλων η Κατερίνα Μπατζελή.

Σε πρόσφατη συνέντευξή της, μετά την παραπομπή στην ΕΔΕΚΑΠ, υπογράμμισε: «Είμαι μέσα στη γραμμή του κόμματος και αυτό το έχω αποδείξει με τις δημοσιεύσεις μου καθώς και με τη δήλωσή μου». Επιπλέον, σημείωσε ότι δεν θα γίνει Ιφιγένεια ενώ επανέλαβε τη στήριξή της στον «Σισύφειο αγώνα» του ΠΑΣΟΚ προκειμένου να καταλάβει την πρώτη θέση στις επόμενες εκλογές, προσθέτοντας πως «προχωράμε ενωμένοι προς την επόμενη ημέρα».