Την Παρασκευή το μεσημέρι, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε στη Νέα Σμύρνη, όπου είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με πολίτες, να επισκεφθεί αθλητικές εγκαταστάσεις και να παίξει τάβλι, στέλνοντας παράλληλα ένα μήνυμα ετοιμότητας στους υποστηρικτές της Νέας Δημοκρατίας ενόψει των επικείμενων εκλογών.
Η επίσκεψη ξεκίνησε από τις εγκαταστάσεις του Milon Camp, του θερινού αθλητικού προγράμματος του ιστορικού Αθλητικού Ομίλου Μίλων, που φιλοξενεί καθημερινά πολλά παιδιά. Ο Πρωθυπουργός περιηγήθηκε στους χώρους, συνομίλησε με τους νεαρούς αθλητές για τα αγαπημένα τους αθλήματα και τις ομάδες που υποστηρίζουν στο επερχόμενο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου. Τους ενθάρρυνε να ασχολούνται με τον αθλητισμό, ενώ τους προέτρεψε να μειώσουν τον χρόνο που αφιερώνουν στις οθόνες των κινητών τους.
Μάλιστα, ο κ. Μητσοτάκης δεν δίστασε να μοιραστεί και τη δική του πρόβλεψη για τον νικητή του Μουντιάλ: «Εγώ λέω ότι θα πάρει το Μουντιάλ η Γαλλία».

Στη συνέχεια, ο Κυριάκος Μητσοτάκης περπάτησε σε κεντρικούς δρόμους της Νέας Σμύρνης, όπου είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει και να φωτογραφηθεί με πολλούς κατοίκους. Επισκέφθηκε ένα καφέ στην οδό Ομήρου, όπου αρκετοί του ευχήθηκαν δύναμη για την ενδεχομένως μακρά προεκλογική περίοδο.
«Περνάτε καλά; Για το καλοκαίρι έτοιμοι;», ρώτησε μια παρέα πολιτών, οι οποίοι με τη σειρά τους τον ρώτησαν αν εκείνος είναι έτοιμος για το καλοκαίρι. «Εμείς δεν έχουμε καλοκαίρι, εμείς τρέχουμε μόνο», απάντησε, καλώντας τους παράλληλα να ξεκουραστούν και να είναι σε ετοιμότητα. «Να φορτίσετε μπαταρίες το καλοκαίρι. Σας βλέπω όλους έτοιμους και έτοιμες, σε απόλυτη κινητοποίηση. Αυτό θέλουμε», τόνισε.

Η περιοδεία ολοκληρώθηκε στον Πολιτιστικό Όμιλο Φίλων Τάβλι, όπου ο Πρωθυπουργός είχε την ευκαιρία να παίξει μία παρτίδα, σχολιάζοντας με χιούμορ: «Οι εξάρες πρέπει να έρχονται όταν τις χρειάζεσαι».
Το newsletter του webreporter καθημερινά στο inbox σου. Κάνε εγγραφή εδώ.
