Ξεκίνησε η δίκη για τον ξυλοδαρμό και τη δολοφονία του 17χρονου Άγγελου, περιστατικό βίας που συνεχίζει να συγκλονίζει την πόλη των Σερρών από τον περασμένο Ιανουάριο. Το μεσημέρι της Τετάρτης (24.06.2026) ξεκίνησε η εκδίκαση στο Τριμελές Δικαστήριο Ανηλίκων, όπου στο εδώλιο του κατηγορουμένου βρίσκεται ο 16χρονος (τότε 15 ετών και δύο μηνών). Αντιμετωπίζει την κατηγορία της ανθρωποκτονίας από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση (κακούργημα) και βρισκόταν έγκλειστος σε κατάστημα κράτησης ανηλίκων στον Βόλο.
Ο συνήγορος υπεράσπισης του 16χρονου αιτήθηκε την αναβολή της δίκης λόγω κωλύματος, αίτημα το οποίο απέρριψε η πρόεδρος της έδρας. Η πρόεδρος ζήτησε, επιπλέον, την εξεύρεση νομικού εκπροσώπου για τον 16χρονο μέχρι το μεσημέρι, αλλιώς θα οριστεί δικαστικός συνήγορος.
Έξω από το δικαστικό μέγαρο Σερρών, από νωρίς, συγκεντρώθηκε πλήθος κόσμου, ανταποκρινόμενο στο κάλεσμα της οικογένειας του Άγγελου. Ο αδελφός του θύματος, μέσω μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κάλεσε τους Σερραίους να συμπαρασταθούν στην οικογένεια, γράφοντας χαρακτηριστικά: «Είναι η πρώτη δίκη για τη δολοφονία του μικρού μας αδελφού. Εκδικάζεται ο βασικός κατηγορούμενος που για μια «κοπέλα» μας στέρησε όλο τον κόσμο μας».
Η δίκη, η οποία διεξάγεται κεκλεισμένων των θυρών, αναμένεται να περιλαμβάνει την κατάθεση 12 μαρτύρων. Μεταξύ αυτών, οι γονείς και η αδελφή του Άγγελου, οι πέντε φίλοι του που ήταν μαζί του εκείνο το μοιραίο βράδυ, το κορίτσι (η φερόμενη ως σύντροφος του δράστη, η οποία φέρεται να δέχθηκε μήνυμα από το θύμα, προκαλώντας την αντίδραση του δράστη), οι δύο φίλοι του δράστη που τον συνόδευσαν, ένας φίλος του αδελφού του δράστη, καθώς και ο τεχνικός σύμβουλος της οικογένειας του Άγγελου. Σημειώνεται ότι δύο από τους εμπλεκόμενους στην υπόθεση, από την πλευρά του 16χρονου, είναι ήδη προφυλακισμένοι για υπόθεση διακίνησης ναρκωτικών.
