«Σφοδρή επίθεση κατά Μαρινάκη από τον Βερβεσό: “Κορόιδευε τον κόσμο!”»

Συνεχιζόμενη αντιπαράθεση μεταξύ Παύλου Μαρνάκη και Δημήτρη Βερβεσού

Η αντιπαράθεση ανάμεσα στον Παύλο Μαρνάκη και τον Δημήτρη Βερβεσό συνεχίζεται, καθώς ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κατηγόρησε τον πρόεδρο του ΔΣΑ ότι «κοροϊδεύει τον κόσμο» σχετικά με την έκθεση πραγματογνωμοσύνης που αφορά τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη. Σε συνέντευξή του στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, ο κ. Μαρινάκης δήλωσε: «Δεν έχει κατηγορήσει κανείς λογικός άνθρωπος τον κ.Βερβεσό για το γεγονός ότι δεν δημοσιοποίησε στοιχεία από μια δικογραφία που είναι σε προδικασία και υπόκειται σε μυστικότητα.Ωστόσο, πολλοί δικαίως καταλογίζουν στον κύριο Βερβεσό ότι επέλεξε να απομακρυνθεί από το θεσμικό του ρόλο και να πολιτικολογεί, κατηγορώντας την κυβέρνηση για συγκάλυψη».

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος συνέχισε λέγοντας: «Όταν ο κ. Βερβεσός αποφάσισε να μιλήσει δημόσια γνωρίζοντας σημαντικά στοιχεία που αναιρούν όσα υποστήριζε, φαίνεται πως παραπλάνησε το κοινό ή δεν αποκάλυψε πλήρως την αλήθεια». Υπογράμμισε επίσης τη σημασία της θέσης του ως προεδρεύοντος ενός μεγάλου επιστημονικού συλλόγου στη χώρα.

«Όταν η αντιπολίτευση και πρόσωπα με επιδραστικές θέσεις δημιουργούν ένα τέτοιο περιβάλλον γνώριζαν ότι η αλήθεια μπορεί να διαφέρει από αυτά που ισχυρίζονται», πρόσθεσε ο Μαρινάκης. Ο ίδιος επεσήμανε τις ευθύνες όλων μέχρι τη στιγμή της τραγικής αυτής κατάστασης, συμπεριλαμβανομένων των δικών τους ευθυνών κατά τα χρόνια διακυβέρνησης.

«Το πόρισμα του βρετανού πραγματογνώμονα ζητήθηκε όχι από τους υπερασπιστές των κατηγορουμένων αλλά από τις οικογένειες των θυμάτων», τόνισε επίσης ο κ. Μαρινάκης αναφερόμενος στα αποτελέσματα ερευνών που έχουν γίνει μέχρι τώρα.

Επιπλέον σημείωσε: «Σε αντίθεση με άλλους πολιτικούς φορείς οι οποίοι δημοσιοποιούν αποσπασματικά στοιχεία από τη δικογραφία για να προκαλέσουν εντυπώσεις, εμείς επιλέξαμε διαφορετική προσέγγιση». Αναφέρθηκε επίσης στην προσπάθεια κάποιων κομμάτων της αντιπολίτευσης να χειραγωγήσουν την κοινή γνώμη μέσω επιλεκτικών πληροφοριών.

Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τις δηλώσεις του Βαγγέλη Μαρινάκη είπε πως στη χώρα μας υπάρχει διάκριση εξουσιών μεταξύ κυβέρνησης και δικαστικής αρχής: «Η κυβέρνηση έχει διαφορετική ευθύνη σε σχέση με αυτήν της Δικαιοσύνης»,ανέφερε χαρακτηριστικά.

Καταληκτικά τόνισε πως η κυβέρνηση έχει καθήκον να αναλάβει δράσεις ώστε τα γήπεδα να λειτουργούν σωστά χωρίς διαχωρισμούς ομάδων μετά τα περιστατικά βίας στο παρελθόν.