«Σκάνδαλο στο Υπουργείο Ανάπτυξης: Παραιτείται ο Αρίστος Δοξιάδης»

Αποχώρηση Αρίστου Δοξιάδη από την Κυβέρνηση

Λίγες μόνο ημέρες μετά τον ανασχηματισμό της κυβέρνησης,ο Αρίστος Δοξιάδης ανακοίνωσε την παραίτησή του από τη θέση του υφυπουργού Έρευνας και Καινοτομίας. Η παραμονή του στη θέση αυτή ήταν βραχύβια, καθώς παραιτήθηκε εν μέσω δημοσιευμάτων που τον συνέδεαν με οικονομικές υποθέσεις εταιρείας που διηύθυνε.

«Σε όσους με κατηγόρησαν για την υπόθεση της εταιρείας ΑΠΟΛΛΩΝ απαντώ ότι έχω δικαστεί και αθωωθεί από ποινικό δικαστήριο το 2013 που με απάλλαξε ρητά από κάθε κατηγορία που σχετίζεται με όσα σήμερα μου καταλογίζει η αντιπολίτευση», δήλωσε ο κ. Δοξιάδης, προσθέτοντας ότι δεν επιθυμεί να αφιερώσει τη ζωή του σε τέτοιες διαμάχες. Για αυτόν το λόγο αποφάσισε να αποχωρήσει προκειμένου να διαφυλάξει τόσο την προσωπική του ηρεμία όσο και τη φήμη της κυβέρνησης απέναντι σε ένα κυνήγι μαγισσών.

«Λυπάμαι γιατί η πολιτική τοξικότητα εμποδίζει τους ενεργούς πολίτες να συμμετέχουν στις συλλογικές προσπάθειες για πρόοδο»,ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η παραίτησή του έγινε αποδεκτή από τον πρωθυπουργό, ο οποίος εξέφρασε τις ευχαριστίες του στον κ. Δοξιάδη για τη συνεργασία τους στην κρίσιμη αυτή θέση.

Ο κ. Δοξιάδης τόνισε: «Από τη στιγμή που ολοκληρώθηκε η δίκη μου, δεν είχα καμία επαφή ή πρόβλημα με οποιαδήποτε αρχή παρά τις πολλές κυβερνητικές αλλαγές». Καταλήγοντας σημείωσε ότι οι επιθέσεις εναντίον του είχαν ξεκινήσει ήδη από την πρώτη μέρα ανάληψης των καθηκόντων του στην κυβέρνηση.