«Σοκ στη Γαλλία: Αποκεφάλισαν τον σκύλο τους με αλυσοπρίονο σε μία απεχθή πράξη εκδίκησης για τη γάτα τους»

Φρικιαστική Υπόθεση Δολοφονίας Σκύλου στη Γαλλία

Σοκ και αποτροπιασμό έχει προκαλέσει μια ανατριχιαστική υπόθεση που διαδραματίστηκε στη Γαλλία, όπου ένα ζευγάρι καταδικάστηκε σε φυλάκιση για τη δολοφονία του σκύλου τους. Οι δράστες χρησιμοποίησαν αλυσοπρίονο για να αποκεφαλίσουν το δυστυχισμένο ζώο, ισχυριζόμενοι ότι ήθελαν να το «τιμωρήσουν» επειδή είχε σκοτώσει τη γάτα τους. Το φρικτό συμβάν συνέβη τον Μάιο του 2024 στην περιοχή Levis της βόρειας Γαλλίας. Η αστυνομία βρήκε το σκυλί μέσα σε μια λίμνη αίματος μετά από κλήση στο σπίτι του ζευγαριού λόγω καταγγελίας για ενδοοικογενειακή βία.

🚨🇫🇷🐶 FLASH | Ένα ζευγάρι αποκεφάλισε με αλυσοπρίονο την σκυλίτσα τους και την μαχαίρωσε επανειλημμένα στο Lévis (Yonne) ως εκδίκηση για τη γάτα τους, την οποία είχε σκοτώσει το ζωάκι.Η 31χρονη γυναίκα (με προηγούμενες καταδίκες για επιθέσεις με όπλα) κρατούσε τον σκύλο ενώ… pic.twitter.com/cQs5k5xtPV — Cerfia (@CerfiaFR) March 5, 2025

Σύμφωνα με τις δηλώσεις της γυναίκας, εκείνη ήταν η πρώτη που επιτέθηκε στον σκύλο της ράτσας Argentine mastiff (Αργεντίνικο Μαστίφ), μαχαιρώνοντάς τον γιατί πίστευε ότι είχε σκοτώσει τη γάτα του συντρόφου της. Από την άλλη πλευρά, ο άνδρας υποστήριξε πως αποφάσισαν να προχωρήσουν σε ευθανασία του κατοικίδιου επειδή θεωρούσαν ότι ήταν «επικίνδυνο». Ωστόσο δήλωσε στο δικαστήριο: «Ο αποκεφαλισμός ήταν η μόνη λύση που μπορούσα να σκεφτώ».

Το ζευγάρι φέρεται να βρίσκονταν υπό την επίδραση μεγάλων ποσοτήτων αλκοόλ καθώς σύμφωνα με τα λεγόμενα του άνδρα είχαν πιει ένα λίτρο βότκα και δύο μπύρες ο καθένας πριν από αυτήν την απεχθή πράξη. Ο ίδιος παραδέχτηκε κατά τη διάρκεια της δίκης: «Τελείωσα τον σκύλο για να εκδικηθώ τη γάτα μου». Όπως αναφέρει η Le Parisien, οι κατηγορούμενοι φιλοξενούσαν αρκετές γάτες και σκύλους καθώς σχεδίαζαν να ξεκινήσουν μια επιχείρηση εκτροφής κατοικιδίων.Ωστόσο μετά από αυτήν την αποκρουστική πράξη συνελήφθησαν και τώρα βρίσκονται πίσω από τα κάγκελα.