Νέα στοιχεία για το θανατηφόρο τροχαίο στην Εγνατία Οδό
Σημαντικές εξελίξεις έρχονται στο φως σχετικά με το σοβαρό τροχαίο που σημειώθηκε στα διόδια του Πολύμυλου κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Τρίτης (15.4.2025). Παρά την ολοσχερή καταστροφή των καμερών από τη φωτιά, οι Αρχές έχουν αποκτήσει πρόσβαση στα δεδομένα που είχαν αποθηκευτεί στους server και πλέον διαθέτουν πληροφορίες για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έχασαν τη ζωή τους δύο άτομα από την Ελβετία και τραυματίστηκαν άλλοι δύο.Το βίντεο έχει καταγράψει το περιστατικό μέχρι τη στιγμή που εκδηλώθηκε η φωτιά.
Η Αστυνομία και ο εισαγγελέας απέκτησαν πρόσφατα πρόσβαση στους server της Εγνατίας Οδού. Από τα πλάνα προκύπτει ότι κανένα από τα εμπλεκόμενα οχήματα δεν έκανε όπισθεν πριν το ατύχημα. Συγκεκριμένα, φαίνεται καθαρά ο οδηγός του πρώτου αυτοκινήτου να μειώνει ταχύτητα σχεδόν στο σημείο να σταματήσει για να περάσει τον σταθμό e-pass, όταν ξαφνικά δέχεται πρόσκρουση από μια νταλίκα που κινείται με μεγάλη ταχύτητα. Το φορτηγό δεν φαίνεται να επιβραδύνει καθόλου, παρά την πυκνή ομίχλη που επικρατούσε στην περιοχή.
Δυστυχώς, ο ταχογράφος του φορτηγού υπέστη πλήρη καταστροφή λόγω της φωτιάς και έτσι είναι αδύνατο προς το παρόν να προσδιοριστεί η ταχύτητα με την οποία κινούνταν ο οδηγός της νταλίκας κατά τη διάρκεια του συμβάντος. Στον 38χρονο οδηγό ασκήθηκε ποινική δίωξη βάσει του άρθρου 290 του Ποινικού Κώδικα για ανθρωποκτονία εξ αμελείας λόγω επικίνδυνης οδήγησης, κατηγορία που θεωρείται κακούργημα. Ο ίδιος αναμένεται να απολογηθεί το πρωί της Μεγάλης Παρασκευής.
Ο Ουκρανός οδηγός φέρεται σύμφωνα με πληροφορίες να υποστηρίζει ότι ένα άλλο όχημα μπήκε στον δρόμο του καθώς πλησίαζε τον σταθμό διοδίων και προσπάθησε να αποφύγει αυτήν την σύγκρουση στρίβοντας αριστερά, γεγονός που προκάλεσε το δυστύχημα. Ωστόσο, οι εικόνες από τις κάμερες ασφαλείας δεν δείχνουν κάποιο άλλο όχημα στον δρόμο της νταλίκας εκείνη τη στιγμή.
Aξιοσημείωτο είναι ότι ο συγκεκριμένος οδηγός ήταν ενεργά δραστήριος σε κοινωνικά δίκτυα και συχνά έκανε live μεταδόσεις ενώ οδηγούσε, γεγονός που εξετάζεται αν είχε επίδραση στη συγκέντρωσή του κατά την ώρα του συμβάντος.
Σε δηλώσεις στον τηλεοπτικό σταθμό MEGA, ο διευθύνων σύμβουλος της Εγνατίας Οδού Κωνσταντίνος Κουτσούκος ανέφερε: «Το μήκος των λωρίδων στον συγκεκριμένο σταθμό είναι 70 μέτρα. Το φορτηγό πέρασε μέσα από τον εξοπλισμό μας προκαλώντας ζημιές σε όλα όσα βρήκε μπροστά του». Επιπλέον τόνισε πως η σφοδρότητα μιας τέτοιας πρόσκρουσης υποδηλώνει υψηλή ταχύτητα.» Για τους κινδύνους λόγω των συχνών φαινομένων πυκνής ομίχλης στην περιοχή είπε ότι υπάρχουν ειδικά φώτα και ηλεκτρονικές σημάνσεις πριν τον σταθμό ώστε οι οδηγοί να ενημερώνονται εγκαίρως.
