Συγκλονιστική εξομολόγηση της Σάντρας Βουτσά: ‘Η κόρη του Δημήτρη Κόκοτα δεν μπορεί να επισκεφθεί το νοσοκομείο, επικοινωνούν μέσω βιντεοκλήσης

Πριν από περίπου ένα χρόνο, στις 28 Μαρτίου, ο Δημήτρης Κόκοτας αντιμετώπισε μια σοβαρή υγειονομική περιπέτεια, όταν υπέστη οξύ έμφραγμα κατά τη διάρκεια των προετοιμασιών για το J2US. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χρειαστεί άμεση μεταφορά του στο νοσοκομείο.


Ευτυχώς για τον τραγουδιστή, βρίσκεται τώρα σε διαδικασία ανάρρωσης και συνεχίζει να κάνει πρόοδο προς την πλήρη αποκατάστασή του.

Η στενή φίλη και συνεργάτιδα του Δημήτρη Κόκοτα, Σάντρα Βουτσά, μίλησε στην εκπομπή «Πάμε Δανάη», παρέχοντας μια αισιόδοξη ενημέρωση σχετικά με την υγεία του καλλιτέχνη. Έδειξε αισιοδοξία για την πορεία της αποθεραπείας του και εξέφρασε ελπίδα για το μέλλον του αγαπημένου τους προσώπου.

Δηλώσεις της Σάντρας Βουτσά σχετικά με την κατάσταση υγείας του Δημήτρη Κόκοτα

«Γνωρίζω ότι ο Δημήτρης βελτιώνεται καθημερινά. Τώρα πια εξαρτάται από αυτόν το πότε θα επιστρέψει. Δεν έχει σημαντικά προβλήματα· απλά χρειάζεται χρόνο το σώμα του για να ανακάμψει. Η κόρη του δεν μπορεί να επισκεφθεί τον πατέρα της στο νοσοκομείο λόγω ηλικίας και επικοινωνεί μαζί του μέσω βιντεοκλήσης. Ο Δημήτρης είναι σε θέση να καταλαβαίνει όσα γίνονται γύρω του. Είναι πολύ προσεκτικός με τον εαυτό του καθώς δεν καπνίζει ούτε καταναλώνει αλκοόλ.Η Κατερίνα είναι στήριγμα στον Δημήτρη και στη μικρή τους κόρη κι έτσι η τελευταία διατηρεί πολύ καλή ψυχολογική κατάσταση», ανέφερε η Σάντρα Βουτσά.