Θεσσαλονίκη: Τροχαίο με αρνηθήσα αλκοτέστ – «Ήμουν τυχερός που σώθηκα» δηλώνει ο 60χρονος επιβάτης!

Θαύμα στη Θεσσαλονίκη: Οδηγός Αγροτικού Γλίτωσε από Τροχαίο

Ο 60χρονος οδηγός ενός αγροτικού οχήματος απέφυγε τα χειρότερα σε ένα σοβαρό τροχαίο που συνέβη στη Θεσσαλονίκη. Το περιστατικό έλαβε χώρα στις 04:20 τα ξημερώματα της Παρασκευής (21.03.25),όταν ένα αυτοκίνητο με δύο γυναίκες από την Ουκρανία συγκρούστηκε με μεγάλη ταχύτητα με το αγροτικό όχημα στην οδό Μπότσαρη.

Η 38χρονη οδηγός του ΙΧ συνελήφθη, καθώς διαπιστώθηκε ότι οδηγούσε χωρίς άδεια και υπό την επήρεια αλκοόλ, αρνούμενη μάλιστα να υποβληθεί σε έλεγχο αλκοόλ. Η συνοδηγός της, ηλικίας 31 ετών, υπέστη ελαφρά τραύματα και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για προληπτική εξέταση.

Ο οδηγός του αγροτικού ανέφερε ότι το αυτοκίνητο πέρασε με κόκκινο φανάρι τη στιγμή που εκείνος κατευθυνόταν προς τη λαϊκή αγορά για να στήσει τον πάγκο του. Όπως δήλωσε στο newsit.gr, η σύγκρουση ήταν τόσο σφοδρή που το αγροτικό καταστράφηκε ολοσχερώς.

«Ήταν περίπου 04:30 το πρωί και πήγαινα στη δουλειά μου στη λαϊκή αγορά. Οι δύο γυναίκες πέρασαν με κόκκινο φανάρι και όπως πληροφορήθηκα μετά ήταν υπό την επήρεια μέθης. Είχα πράσινο φανάρι κι αυτές χτύπησαν το όχημά μου από πίσω πολύ δυνατά. Ήμουν τυχερός που γλίτωσα», περιγράφει στο newsit.gr.

«Τρόμαξα πολύ από τη δύναμη της σύγκρουσης. Δεν υπήρξε καμία ζημιά σε μένα αλλά το πίσω μέρος του αυτοκινήτου μου καταστράφηκε εντελώς», προσθέτει.

Στο βίντεο ντοκουμέντο που εξασφάλισε το newsit.gr φαίνεται καθαρά η στιγμή όπου οι δύο Ουκρανές περνούν με κόκκινο φως και συγκρούονται με το αγροτικό όχημα.

Σε βάρος της 38χρονης σχηματίστηκε δικογραφία για παραβάσεις σχετικά με την οδήγηση χωρίς άδεια, σωματική βλάβη λόγω αμέλειας, επικίνδυνη οδήγηση καθώς και οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ (βεβαιώθηκε σχετική παράβαση). Η προανάκριση συνεχίζεται για να διερευνηθούν πλήρως οι συνθήκες του ατυχήματος.